Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@22:22:23 GMT

اتفاق بدوخطرناک برای فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۰۰۵

اتفاق بدوخطرناک برای فوتبال ایران

خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم‌ها در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: نتایج تیم‌ها با توجه به خریدهای آنها در نقل و انتقالات مشخص می‌شود.

جلال چراغپور، در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در سه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گفت: واقعیت فوتبال در دنیای امروزی با بیماری کرونا درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها فرصت صحیح آماده سازی پیش فصل را نداشتند. فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نبود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: کرونا باعث استرس فوتبالیست‌ها و دست‌اندرکاران این ورزش شده است. اینکه دوباره قرار است رقابت‌ها تعطیل شود تاثیر روحی بدی در فوتبال داشته است. وقتی ذهن بازیکن درگیر بیماری باشد کیفیت فنی آنها نیز کاهش پیدا می‌کند. این موضوع را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ایران نیز حس می‌کردم.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان باشگاه‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: دیگر بحث پرورش بازیکن وجود ندارد. کمتر تیمی سراغ بازیکنان تیم‌های پایه خود رفت. این اتفاق بسیار بدی برای فوتبال کشور است.

تیم مربی باتجربه فوتبال ایران خاطرنشان کرد: جایگاه بازیکن پروری با مدیریت بازیکن تغییر کرده است. متاسفانه لیست خریدهای هر باشگاه نشان می‌دهد هدف‌گذاری تیم‌ها چه چیزی است. در واقع فوتبال دارای ابعاد فنی اندک شده است. عملکرد تیم‌ها شما را شوکه نمی‌کند.

چراغپور یادآور شد: به همین خاطر است تیم‌های مدعی وقتی در همین سه هفته مساوی کرده یا می‌بازند با موجی از انتقادات روبرو می‌شوند چون بر خلاف انتظارات هواداران خود عمل کرده‌اند. من خودم فکر می‌کنم باز هم تیم‌هایی برای قهرمانی خواهند جنگید که در چندسال اخیر دست به جیب شده و بازیکنان خوبی گرفته‌اند.

وی درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر گفت: ورود مربیان جوان اتفاق خوبی است اما متاسفانه آنها چون تخصص کافی را پیدا نکرده‌اند در تربیت بازیکن دچار مشکل هستند. باید به آنها اطمینان خاطر داد تا ترس از شکست نداشته باشند. اهداف بلند مدت تعیین کرد و طبق همان هم پیش رفت.

چراغپور در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد قهرمان را خیلی زود پیش بینی کند کافی است به لیست خرید تیم‌ها توجه کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: فوتبال ایران عملکرد تیم ها فوتبال ایران لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس