Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:47:31 GMT

راه‌اندازی تابلوی جدید در بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۰۷۹

به گزارش بورس تابناک، بحث ورود شرکت‌های خصوصی به بازار سرمایه به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد و در این راستا اتاق بازرگانی وعده داد مقدمات لازم برای این موضوع را فراهم کند.

براین اساس حسین سلاح‌ورزی، یکی از اعضای شورای عالی بورس و همچنین نایب رییس اتاق بازرگانی ایران چندی قبل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به زودی تابلوی جدیدی با نام «بازار هدف» راه‌اندازی می‌شود که در آن طیف وسیعی از کسب و کارهای نوین و دانش بنیان (حتی در مقیاس استارت‌آپی) امکان پذیرش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش بینی کرده با اجرای این طرح راه تازه‌ای برای تامین مالی کسب و کارهای نوآورانه در ایران گشوده خواهد شد. براین اساس فرابورس اعلام کرده است که آخرین دستورالعمل و شرایط پذیرش شرکت‌ها در این بازار به زودی اعلام می‌شود و قرار است بسیاری از پرونده‌هایی که برای فرابورس ارسال می‌شود و شرایط بازار اول و بازار دوم را احراز نمی‌کنند در بازار هدف پذیرش شود.

در این راستا شرکت پیشگامان فناوری دانش آرامیس با نام تجاری " تپسی" پس از ارزیابی کارشناسی به صورت مشروط در بازار دوم فرابورس پذیرش شده و قرار است حسابرسی ویژه‌ای در مورد این شرکت انجام شود و چنانچه شرایط پذیرش در بازار دوم را کسب نکرد، پذیرش در بازار هدف به این شرکت پیش‌ بینی شده است و ممکن است تپسی نخستین شرکتی باشد که در بازار هدف پذیرش خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه بازار سرمایه تپسی فرابورس شورای عالی بورس محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه بازار هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

فردین رحمان‌نژاد، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت، اظهار کرد: این مرکز با هدف انتقال پرنده فروشان بازار شرق احداث شده است.

وی افزود: مرکز خرید و فروش پرندگان شرق، به دلیل موقعیت جغرافیایی این مرکز و همچنین عدم هماهنگی این صنف با صنوف دیگر مستقر در مجتمع صنفی خدماتی خاوران رونق چندانی نداشت و از طرفی ادامه فعالیت این مرکز، مانع استفاده بهینه شرکت از امکانات و ظرفیت‌های مجتمع محسوب می‌شد.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره تخصیص غرفه‌های فاز دوم بازار پرندگان غرب به فروشندگان بازار پرندگان شرق بیان کرد: این امر در نشستی در مجتمع صنفی خدماتی خاوران، با حضور ۹۰ نفر از کسبه واجد شرایط، سرمایه گذار، دستگاه‌های نظارتی شرکت ساماندهی، نائب رییس و بازرس اتحادیه مربوطه و از طریق قرعه‌کشی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تمام نکات مربوط به انتقال صنف و موعد‌های زمانی آن برای متقاضیان تشریح شد، گفت: نقشه فاز دوم و نحوه قرار گرفتن واحد‌های مختلف را ترسیم و در سه گروه پرندگان زینتی، لوازم و ملزومات پرنده و دان و متعلقات تقسیم کردیم و قرعه کشی برای جانمایی هر غرفه انجام شد.

معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه تصریح کرد: از هفته آینده، غرف بازار پرندگان غرب بر اساس نتیجه همین قرعه کشی به متقاضیان تخصیص داده می‌شود و این افراد با صدور نامه‌ای به بهره بردار معرفی خواهند شد.

رحمان نژاد در پایان تأکید کرد: واحد‌های پرنده‌فروشی در بازار پرندگان شرق تا اواسط اردیبهشت به طور کامل به بازار پرندگان خلیج فارس منتقل می‌شود و بالافاصله صنف دیگری در مجتمع صنفی خاوران جایگزین پرنده‌فروشان می‌شود که هماهنگی بیشتری با صنوف مستقر در مجتمع باشد.

منبع: روابط عمومی شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف