Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:48:01 GMT

بیت سعید و حسرت بزرگ در مشهد (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۱۳۳

مهاجم تازه وارد نفت آبادان در دومین حضور در ترکیب این تیم نتوانست گل بزند تا اینچنین حسرت خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش “ورزش سه”، حسن بیت سعید، مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان، در لیگ بیستم پیراهن نفت آبادان را بر تن کرده و امیدوار است در تجربه جدیدش بتواند موفقیتی بزرگ کسب کند.

 

مهاجم سابق استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که اکنون در دیگر تیم جنوبی به دنبال گلزنی است، در شرایطی روز گذشته دومین بازی خود را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت که یک موقعیت ایده‌ال می‌توانند برای دستیابی به گل سرنوشت ساز نصیب او شود که در ثانیه آخر مدافع شهرخودرو مانع از آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضدحمله برق آسا توسط طالب ریکانی و پاس عرضی کاپیتان نفت که در آستانه رسیدن به حسن بیت سعید در دهانه دروازه توسط مدافع شهرخودرو برگشت داده شد تا او نتواند در دقیقه ۹۴ گل برتری تیمش را رقم بزند و آبادان را به مرز انفجار از خوشحالی برساند.

 

 

بیت سعید که با حمایت و اعتماد ویژه کادرفنی مواجه است، امیدوار است هر چه زودتر به اولین گل خود با پیراهن نفت آبادان دست یابد و باید دید این اتفاق مقابل چه تیمی رقم خواهد خورد.

فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان حسن بیت سعید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان حسن بیت سعید نفت آبادان بیت سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص کیفی هوا در ساعت ۱۷، یکشنبه سوم اردیبهشت در شهرهای خرمشهر ۵۰۰، آبادان ۴۷۹ و کارون ۴۰۱ AQI که گویای وضع قهوه‌ای و بسیار خطرناک است.

این شاخص در حمیدیه ۲۲۶ AQI که بیانگر وضعیت بنفش و خطرناک است. 

شوشتر نیز با شاخص آلودگی ۱۸۳ در وضعیت قرمز نیز قرار دارد.وضعیت هوا در اهواز، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!