Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@10:00:52 GMT

آغاز مجدد فعالیت کارخانه قند اهواز

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۱۶۴

آغاز مجدد فعالیت کارخانه قند اهواز

خوزستان- استاندار خوزستان از تلاش برای آغاز مجدد فعالیت کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،غلامرضا شریعتی اظهار کرد: این کارخانه از سال ۸۶ تعطیل شده بود که با توجه به تملک این کارخانه توسط بانک‌های ملی و ملت، با پیگیری‌های مستمر در چند سال اخیر، توانستیم مزایده آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: مقرر شده است که مشکلات موجود رفع شوند و امیدواریم در اردیبهشت‌ماه سال آینده برای این کارخانه چغندر خریداری و فعالیت کارخانه آغاز شود. با فعالیت این کارخانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به کارگیری می‌شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارخانه قند اهواز فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

محمد امین یاقوت مدیر حج وز یارت خوزستان گفت: با شروع پرواز‌های حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او می گوید: زائران حج عمره استان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج وز یارت خوزستان ادامه داد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد