Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:34:45 GMT

بهبهان رکورد دار بارندگی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۱۶۹

بهبهان رکورد دار بارندگی در خوزستان

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری روز جمعه اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته میزان بارش باران در  ایذه ۱۸.۳  میلی متر، دهدز ۸.۹  میلی متر،  لالی هفت میلی متر، آغاجاری سه میلی متر،   رامهرمز  ۲.۴ میلی متر، امیدیه و آغاجاری ۲.۳  میلی متر، صفی آباد-دزفول ۲.۱  میلی متر،  مسجد سلیمان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹  میلی متر و هندیجان ۱.۸  میلی متر بوده است.   
 وی افزود: همچنین میزان بارندگی درگتوند ۱.۵  میلی متر، شوش یک میلی متر، بندر ماهشهر   ۰.۸ میلی متر، آبادان ۰.۶ میلی متر، حسینیه ۰.۶  میلی متر و  اهواز ۰.۱ میلی متر بوده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان بارش باران از دیروز پنجشنبه در خوزستان آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

پیش از این اداره کل مدیریت بحران خوزستان و اداره کل هواشناسی استان نسبت به ورود سامانه بارشی به استان و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها هشدار داده بودند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا بهبهان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا بهبهان بارش باران تغییرات آب و هوا بهبهان بارش باران اخبار کنکور میلی متر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور

ایسنا/سمنان رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارندگی ۵۰.۳ میلیمتری در ایستگاه پرور در شهرستان مهدیشهر این استان خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این ایستگاه طی شبانه‌روز گذشته با ثبت بیش از ۵۰ میلی‌متر، بیشترین بارش را در سطح استان داشته است. همچنین در ایستگاه نگارمن ۳۸.۵ میلی‌متر، تاش با ۳۸ میلی‌متر و کالپوش و بادله‌کوه با ۳۷.۴ میلی‌متر رتبه‌های دوم، سوم و چهارم بارش در این استان را داشتند. 

وی با اشاره به ثبت بارش های مناسب طی شبانه روز گذشته، ادامه داد: بعد از ایستگاه های ذکر شده، ایستگاه رضوان با ۲۸.۵ میلی‌متر و ایستگاه شهر میامی با ۲۷.۵ میلی‌متر، بیشترین حجم بارندگی را در شبانه روز گذشته داشتند. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان افزود: همچنین شهر مجن در شهرستان شاهرود با ۲۱.۵ میلی‌متر، شهر دیباج با ۲۱ میلی‌متر و جودانه و ملاده نیز هر کدام با حدودا ۳۲ میلی‌متر بارندگی در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. 

میرشجاع با اشاره به تداوم بارش‌ها در این استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیز در اغلب نقاط این استان شاهد بارش‌های خوبی بودیم. 

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از ادامه بارندگی‌های ناشی از این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: البته شدت بارندگی‌ها تا امروز چهارشنبه بوده و کم کم از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود. 

 وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها در بعدازظهر امروز و فردا از عموم شهروندان و دستگاه های خدمات‌رسان درخواست می‌شود به هشدارهای لازم توجه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان