Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از ساکنان آپارتمان های شهرک امام حسین (ع) با ابراز گلایه از مسئولان برای حل مشکلات منطقه زندگی آنها گفتند: نبود روشنایی در شب ها سبب سرقت اسباب و وسایل محل سکونت ما می شود و از طرفی تردد ما در شب با مشکل مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تعدادی از ساکنان شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج با ارسال گزارشاتی به این پایگاه خبری خواستار بررسی و انعکاس مشکلات محل سکونت  خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا گزارشات میدانی از آپارتمان های شهرک امام حسین (ع) یاسوج تهیه شد که مشروح آن در زیر آمده است:

 

یکی از ساکنان این منطقه با بیان اینکه در آپارتمان های شهرک امام حسین (ع)  روشنایی وجود ندارد، گفت: در برخی مواقع اعضای خانواده ما یعنی زن  و فرزندان جهت خرید از مغازه ها مراجعه می کنند اما نبود روشنایی سبب ایجاد مشکلاتی برای آنها می شود.

 

وی با بیان اینکه نبود روشنایی در افزایش سرقت از خودروهای  تاثیر گذار است، بیان کرد: آپارتمان های شهرک امام حسین (ع) به لحاظ بهداشت و نظافت در محوطه ها مشکلات زیادی دارد و همین موضوع می تواند زمینه ساز بیماری و آلودگی در این مکان باشد.

 

یکی از بانوان ساکن در آپارتمان گل های شهرک امام حسین (ع)  گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به ما اطلاع دادند حدود  4 بامداد دزدی در محل حضورپیدا کرد، که با اطلاع به پلیس او را دستگیر کردند از طرفی در چند روز گذشته خودروی فرزندم در این مکان مورد سرقت قرار گرفت.

 

وی افزود: نبود روشنایی در شب ها سبب سرقت اسباب و وسایل محل سکونت ما می شود و از طرفی تردد ما در شب با مشکل مواجه شده است.

 

این شهروند افزود: وضعیت محیطی این مکان آلوده، نظافت رعایت نمی شود و هیچ مسئولی سراغی از این مکان نمی گیرد این مشکلات در تابستان مضاعف می شود.

بانوی دیگر ساکن آپارتمان گل ها در شهرک امام حسین (ع) گفت: 5 سال در این منطقه زندگی می کنیم در این چند سال مشکلات فراوانی در خصوص زباله ها و عدم جابه جایی آنها  وجود دارد، مدام برای توجه به نظافت محل زندگی،  خودمان اقدام به جمع آوری زباله ها می کنیم زیرا وجود زباله ها، تهدیدی برای سلامت فرزندانمان است.

 

این بانوی همشهری گفت: علاوه بر فراموشی نظافت محوطه آپارتمان گل ها توسط مسئولان، قرار بر این بود که محوطه را نظافت کنند، و توسط بهداشت بین ساکنان ماسک و ژل بهداشتی توزیع کنند اما مراجعه نکردند و اقدامی صورت نگرفت.

 

ازدیگر ساکنان این منطقه گفت: به نظر می رسد باید به وضعیت امنیت آپارتمان های شهرک امام حسین (ع) توجه بیشتری داشت، از طرفی باید سطل های زباله در این مکان و محوطه مورد توجه قرار گیرد، و همچنین این مکان فضای سبز ندارد.

 

در همین رابطه  به سراغ یکی دیگر از آپارتمان های شهرک امام حسین (ع) یعنی آپارتمان های یاس رفته و جویای مشکلات آنها شدیم که در ادامه مشروح آن آمده است.

 

یکی از بانوان ساکن آپارتمان یاس  گفت: ورودی  آپارتمان های یاس نگهبان ندارد علاوه بر این  ورودی آپارتمان ها درب  ندارند، در برخی شب ها خودروها به محوطه های آپارتمان ها آمده و ویراژ می دهند.

 

وی افزود: ساکنان مشاهده کرده برخی افراد که هویت آنها مشخص نیست با سلاح گرم وارد این محوطه ها شده و اقدام به تیراندازی می  کنند و  سبب رعب و وحشت برای ساکنان این منطقه می شوند.

 

وی افزود: به نظر می رسد به وضعیت آسیب ها در آپارتمان یاس باید بیشتر توجه شود زیرا ساکنان مدت زمان زیادی  چشم انتظار اقدام مسئولان و از طریق تریبون های مختلف بارها مشکلات را بیان کردند.

 

بانوی دیگر افزود: دیوار مجاور آپارتمان یاس تخریب شده است و  ورودی مشخصی ندارد همین موضوع سبب ایجاد مزاحمت، حتی سرقت از منازل اهالی شده است، از طرفی فضای سبز و چمن در این آپارتمان ها نیست.

 

 

وی افزود: در گذشته در این آپارتمان ها گشت هایی برای کمک به اهالی و امنیت آنها  حضور پیدا می کرد اما اکنون این گشت ها صورت نمی گیرد و یکی از تقاضاهای مهم ما توجه به امنیت ساکنان است.

 

این شهروند گفت: ساعت 8 شب به بعد ترس داریم از خانه خود بیرون برویم و خواهانیم مسئولان مشکلات آپارتمان های یاس را مورد بررسی و حل قرار دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نبود روشنایی آپارتمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی استان سمنان است، تاکید کرد: طبیعتاً به لحاظ ظرفیت و توانمندی استان سمنان در بعد صنعتی، نگاه دولت نیز به صنایع استان حمایتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر طبیعی است که وقتی مزیت یک استان مانند سمنان بر محور صنعت قرار می‌گیرد، پیشرفت‌ها و موانع به تناسب پدیدار می‌شود، افزود: در سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان مشکلات و مسائل مرتبط با صنایع استان احصا و مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم بهترین تصمیمات را برای صنایع این استان بگیریم.

وزیر صمت با بیان اینکه دیدگاه ما در بازدید از استان سمنان، ظرفیت فوق‌العاده صنعتی در نزدیکی و همجواری پایتخت است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم که مشکلات صنایع استان سمنان حل شود.

علی آبادی با بیان اینکه بخش مهمی از مشکلات صنایع استان سمنان زیرساخت‌هایی مانند برق، آب، گاز و … است، گفت: تلاش می‌کنیم که با مشارکت مردم ذیل شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، مشکلات صنایع استان سمنان حل شود.

وی با بیان اینکه در تمام بازدیدهایی که از صنایع استان سمنان داشتیم نیز تحقق شعار سال لحاظ شد، گفت: صنعتگران استان سمنان خوشبختانه از ما مسئولان جلوتر هستند و پیام و شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی را زودتر از ما دریافت کرده و برای تحقق آن تلاش دارند.

کد خبر 6082324

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد