Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با بیان این‌که مشکلات معیشتی جامعه ما سیاسی نبوده و راه‌حل مدیریتی دارد گفت: لیبرال‌ها و نئو لیبرال‌های داخلی با خودفریبی به دنبال تکرار مذاکره با آن‌هایی هستند که به امضایشان در برجام پایبند نبودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به بیانات رهبری در شورای اقتصادی سران قوا اظهار داشت: تشکیل شورای اقتصادی و گرد هم آوردن سران قوا، مسئولین ذی‌ربط، تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در حوزه اقتصادی یکی از ابتکارات هوشمندانه رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که بسیاری از افراد خودباخته و ناآگاه با تفکر مادی گریانه و لیبرال دموکرات حاکم بر غرب و نگاه به کدخدا معتقدند مشکلات اقتصادی درون کشور ما راه حل ندارد افزود: مشکلات امروز ما راه‌حلی برگرفته از اراده قوی ملت ایران دارد؛ امروز جنگ ما با استکبار جهانی جنگ اراده‌هاست دشمنان می‌خواهند با تحریم، تحریف و نبرد رسانه‌ای، امنیتی، جنگ شناختی و ادراکی اراده پولادین ملت ایران در هم بشکنند.

تئوریسین و تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا عنوان کرد: انتظار گشایش از جانب جنایتکارانی با اعمال ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران، ساده‌لوحانه‌تر از پناه بردن به گرگ است، گرگی که به دنبال دریدن بره‌هاست و اگر این چشم امید داشتن به غرب از روی آگاهی باشد که عین خیانت به مردم کشور است.

وی با اشاره به این‌که مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ما سیاسی و برگرفته از تحریم‌ها نیست و راه‌حل مدیریتی دارد خاطرنشان کرد: آن‌هایی که چشم به جنایتکاران غربی دارند می‌دانند که هدف دشمنان از مذاکرات و دادن امتیازها، از بین بردن اقتدار نظامی و شکستن محور مقاومت است و قطعاً امتیازهای این‌چنینی که با خوش‌خیالی برای رفع تحریم‌ها به دشمن داده شود، خیانت به جهان اسلام و محور مقاومت و مظلومین دنیاست.

امیری بابیان این‌که گره زدن مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته به سیاست امری اشتباه است تصریح کرد: عدم لغو تحریم‌ها، عقب‌ماندگی انرژی و دانش هسته‌ای و پای بند نبودن غربی‌ها به مذاکره و امضای خود از نتایج برجام بود؛ امروز پوپولیست ها، لیبرال‌ها و نئو لیبرال‌های داخلی به دنبال برجسته‌سازی تکرار مذاکره و فریب مردم هستند آن‌هایی که علی‌رغم ادعای دانستن زبان دنیا خودفریبی کردند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی غرب آسیا بیان کرد: خیانت، جنایت، جاسوسی، کودتا و اعمال انواع تحریم‌ها استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن‌ها در حافظه تاریخی ملت ما وجود دارد براین اساس امید به آمریکا و گروهی که به حرف، قول و امضایشان در برجام پایبند نبودند خودفریبی است.

وی بابیان این‌که هر دو طیف سیاسی آمریکا به دنبال امتیاز موشکی و منطقه ای از جانب ایران هستند اذعان داشت: دموکرات‌ها در صورت روی کار آمدن به دنبال توافق هوشمندانه و فریبکارانه با ایران هستند و خصیصه‌شان زیبا صحبت کردن و داشتن دستکش مخملی است؛ اگرچه جمهوری خواهان و دموکرات راهبردشان یکی است و تاکتیک و نحوه اعمال سیاستش فرق می‌کند.

امیری امیدواری را وجه اشتراک تمامی بیانات رهبری دانست و گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه و اعتماد به نیرو و توانمندی جوانان پا به کار و پرانرژی که انگیزه خدمت به‌نظام، انقلاب و حاکمیت را دارند و شجاعت، همت و پیگیری مسئولان قطعاً مشکلات از سر راه برداشته و موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی لیبرال ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند