Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@17:57:42 GMT

خودرو 30 درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۳۳۷

به گزارش صدای ایران، بازار خرید و فروش خودرو کرونا متأثر از شرایط کرونا و کاهش قیمت ارز با تشدید رکود در انواع خودرو‌ها روبه رو است به نحوی که کمتر کسی حاضر به فروش خودرو است، البته خریداران هم با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها دست از خرید برداشته و منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.
به اعتقاد فروشندگان با تعطیلی نمایشگاه‌ها در دوره محدودیت‌های کرونایی رکود شدیدی در بازار به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کاهش قیمت ارز عامل اصلی کاهش قیمت انواع خودرو‌ها به شمار می‌آید که در صورت ادامه دار بودن آن مردم شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در خودرو‌ها خواهند بود.
در حل حاضر هایما از ۹۵۰ میلیون تومان به ۶۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ از ۱ میلیارد و ۲۰۰ تومان به ۸۰۰ میلیون تومان، سانتافه از ۳ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
علاوه بر این سمند ال ایکس" ۱۷۰ میلیون تومان"، پژو ۴۰۵ " ۷۰ میلیون تومان"، تیبا ۲ "۱۲۶ میلیون تومان"، پژو پارس " ۱۹۱ میلیون تومان"، سراتو " ۷۵۰ میلیون تومان"، ساندرو " ۴۷۸ میلیون تومان"، استپ وی " ۵۲۵ میلیون تومان"، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ " ۱۷۹ میلیون تومان"، ساینا " ۱۲۶ میلیون تومان"، تیبا صندوق دار " ۱۱۳ میلیون تومان" و پراید ۱۳۱ به ۹۷ میلیون تومان رسیده است.
همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ " ۲۴۲ میلیون تومان"، پژو ۲۰۶ صندوق دار " ۲۴۰ میلیون تومان"، پژو ۲۰۷ دنده ای" ۲۸۰ میلیون تومان" و پژو ۲۰۷ اتوماتیک " ۳۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خودرو قیمت خودرو میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است.

به گزارش مشرق، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند