Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان گفت: در قالب پویش سلیمانی‌ها ۱۳۶ بسته معیشتی و یک هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حوزه‌های بسیج دهستان کسما و ضیابر اقدام به توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این کار در قالب پویش سلیمانی‌ها انجام گرفته است افزود: حوزه بسیج شهدای کسما با همکاری خیرین اقدام به تهیه و آماده‌سازی 750 پرس غذای گرم به ارزش 15 میلیون تومان کرد که این میزان غذا بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

وی گفت: به همت خیرین و معتمدین دهستان ضیابر تعداد ۱۳۶ بسته معیشتی و ۵۵۰ پرس غذای گرم به نیت ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه‌سرا توسط حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله دستغیب ضیابر تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

آرمان تصریح کرد: در پویش سلیمانی‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در زمینه‌های مختلف همچون آگاهسازی و همراه‌سازی اهالی محل نسبت به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی، ارائه تذکرات مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع، ضدعفونی کردن معابر، کمک مومنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه، تولید و توزیع ماسک اقدام می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومین جامعه یکی از بزرگترین دلایل تشکیل بسیج ‌مستضعفان بنا به فرمان حضرت امام(ره) است که این پویش نیز با محوریت این هدف بزرگ راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش سلیمانی ها رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه پویش سلیمانی ها بین نیازمندان صومعه سرا غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس