Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:30:27 GMT

وراث دیگو؛ چه کسانی از دیگو ارث می‌برند؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۴۵۱

وراث دیگو؛ چه کسانی از دیگو ارث می‌برند؟(عکس)

بعد از مرگ دیگو مارادونا میراث‌دار اصلی او چه کسی خواهد بود؟ فرزندان؟ همسر سابق؟ وکیل؟ دوستان؟ یا...

به گزارش "ورزش سه"، با درگذشت و خاکسپاری دیگو مارادونا این سوال مطرح شده است که میراث‌داران او چه کسانی هستند و کدام یک از آنها نقش بیشتری در تعیین سهم هر یک از وراث خواهد داشت؟

 

کلودیا ویافانه – همسر سابق: کلودیا ویافانه از سال 1989 تا 1998 همسر دیگو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو در حالی که شوهر کلودیا بود با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شده و به اسطوره‌ای برای مردم آرژانتین تبدیل شد. رابطه دیگو و کلودیا چندان خوب نبود ولی دیگو همیشه به او به عنوان مادر فرزندانش احترام می‌گذاشت. کلودیا در مراسم خاکسپاری وظیفه مهم تعیین اشخاص حاضر در مراسم را به عهده داشت و دو دختر او دالما و جیانینا هم از مهمترین چهره های حاضر در این مراسم بودند.

 

 

دالما و جیانینا- دو دختر دیگو و اولین فرزندان او

دیگو به شدت عاشق این دو دختر خود بود. دالما و جیانینا بدون شک در ارثیه دیگو سهم قابل توجهی خواهند داشت.

 

دیگر فرزندان دیگو

دیگو سه فرزند دیگر دارد. یانا که در سال 1996 به دنیا آمده. یانا با دالما و جیانینا رابطه خوبی دارد و به صورت منظم با پدرش دیدار می‌کرد. دیگو جونیور که در شهر ناپل به دنیا آمده پسر هم اسم مارادونا است. دیگو فرناندو دیگر فرزند پسر مارادونا است که از همه جوانتر است. مارادونا به جوانترین فرزندش علاقه زیادی داشت و در سالهای پایانی عمرش بارها در کنار او دیده شده بود.

 

 

ورونیوکا اوخدا

نامزد دیگو و مادر دیگو فرناندو فرزند آخر مارادونا. ورونیکا با دختران دیگو و همسر سابق او رابطه خوبی ندارد.

 

روکیو اولیوا

آخرین نامزد دیگو که خودش فوتبالیست است. او در دوران حضور مارادونا در دوبی بوئنس آیرس و مکزیک در سالهای آخر زندگی اش با او همراه بود و دیگو برایش احترام زیادی قائل بود. کلودیا قصد داشته از حضور روکیو در مراسم خاکسپاری جلوگیری کند. او و مارادونا فرزندی ندارند.

 

ماتیاس مورلا

وکیل دیگو. او نقش مهمی در انتقال دیگو به مکزیک و سپس به خیمناسیا بازی کرد. او در آرژانتین با منتقدین زیادی مواجه است ولی همسر سابق دیگو به او اعتماد دارد.

 

 

لئوپولد لوکه

پزشک مارادونا. این جراح جوان عضو تیم پزشکی که برای آخرین بار روی دیگو جراحی مغز انجام داد نبود. او از جمله حلقه نزدیکان مارادونا محسوب می‌شد.

 

ماکسی، برادر زن مورلا

او کسی است که در سالهای اخیر بیشترین نزدیکی را با دیگو داشته است. مارادونا از دوران نوجوانی او را زیر پر و بال خود گرفت و ماکسی تا روز آخر حیات دیگو در کنار او بود.

 

جانی، خواهرزاده دیگو

جاناتان اسپوزیتو پسر ماریا روسا خواهر دیگو است. جانی آخرین کسی است که پیش از مرگ مارادونا او را در عمارت محل سکونتش از نزدیک دیده است.

 

 

بقیه اعضای خانواده

دیگو پنجمین فرزند خانواده‌ای هشت فرزندی و البته اولین پسر خانواده است. اما دیگر خواهران و برادران او تا کنون کمتر رسانه‌ای شده اند. آنها دوست دار دیگو بودند و نه مارادونا. دیگو بیشتر از هر کدام از خواهر و برادرهایش به فرزندان دونا توتا علاقه نشان می‌داد. دیگو سه نوه هم دارد. بنجامین که فرزند سرخیو آگوئرو و دخترش جیانینا است، دیگو ماتیاس که فرزند دیگو جونیور است، و روما کالدرالی دختر دالما که در مارس 2019 بدنیا آ» د.

 

 

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین همسر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین برند‌های پاوربانک

آفتاب‌‌نیوز :

پاوربانک یکی از تجهیزات جانبی پرکاربرد است که می‌توان از آن به منظور شارژ مجدد دستگاه‌های مختلف در زمان حرکت و در دسترس نبودن پریز برق استفاده کرد. درصورتی‌که در طول روز، مدت زمان طولانی از وسایل هوشمند خود استفاده می‌کنید، تهیه این باتری‌ها از خاموش شدن گوشی شما جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم برترین برند‌های شارژر همراه در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنیم. علاوه‌بر این، راهنمایی برای خرید پاوربانک در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن بتوانید باتوجه‌به نیاز خود، بهترین مدل موجود در بازار را تهیه کنید.

برترین برند‌های پاوربانک

همانطور که گفتیم، در حال‌حاضر برند‌های مختلفی اقدام به تولید این تجهیزات کاربردی می‌کنند و همین موضوع باعث سردرگمی مصرف‌کنندگان برای خرید پاوربانک شده است. در این بخش، ۵ مارک شناخته‌شده را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مک دودو

اگر قصد خرید پاوربانک داشته باشید، مک دودو یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید. این شارژر‌های همراه از پروتکل شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید چندین دستگاه مختلف را به‌طور همزمان به آن متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های دستگاه تولیدشده توسط این برند می‌توان به مجهز بودن به درگاه Type-c و USB معمولی اشاره کرد. شما می‌توانید بسته‌به نیاز خود، این باتری‌های همراه را با ظرفیت‌های پنج، ده، بیست و سی‌هزار میلی‌آمپر تهیه کنید. این برند معتبر را میتوانید با بهترین قیمت از سایت دایان کالا تهیه نمایید

پرووان

یکی دیگر از محصولات شناخته‌شده در بازار که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پرووان است. شما می‌توانید با کمک دستگاه‌های تولیدشده توسط این برند، انواع گوشی‌های اندروید و IOS را به‌راحتی شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از USB، Type-c و میکرو یواس‌بی

جنس بدنه مناسب که از گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه جلوگیری کرده و در برابر خط و خش مقاوم است.

امکان خرید پاوربانک با ظرفیت‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ میلی‌آمپر

وزن قابل قبول در مقایسه با سایر محصولات موجود

 این برند معتبر را میتوانید با بهترین قیمت از سایت دایان کالا نمایندگی رسمی پرووان تهیه نمایید

گرین لاین

بدون‌شک دستگاه‌های تولیدشده توسط برند گرین لاین، یکی از پاوربانک‌های باکیفیت موجود در بازار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین دستگاه را به‌صورت همزمان و به سرعت شارژ کنند. وجود خروجی‌های مختلف و امکان شارژ بی‌سیم از دیگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد این تجهیزات جانبی پرکاربرد به‌حساب می‌آید. برخی دیگر از مزیت‌های خرید این باتری‌های همراه عبارت هستند از:

وجود ظرفیت‌های مختلف که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند براساس نیاز خود، بهترین مدل را تهیه کنند.

با خرید پاوربانک از این شرکت، دیگر دغدغه‌ای از بابت طول عمر آن نخواهید داشت؛ زیرا این محصولات از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده‌اند.

ظاهر جذاب و بدنه مقاوم در برابر خط و خش

گارانتی و خدمات پس‌ازفروش باکیفیت

آکو

اگر به‌دنبال شارژر همراه باکیفیت و سبکی هستید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، بدون‌شک آکو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. وجود درگاه‌های مختلف و پشتیبانی از توان خروجی گوناگون موجب‌شده تا بتوان برای شارژ تلفن‌ها و سایر تجهیزات از این وسیله استفاده کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد تولیدات این برند، امکان وصل کردن ۳ دستگاه به‌طور همزمان به پاوربانک است. از دیگر ویژگی‌های آکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان شارژ تجهیزات مختلف با ولتاژ پایین مانند هدست

قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار

امکان خرید پاوربانک با ظرفیت‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر

وزن سبک و بدنه مقاوم

کربی

اگر نگران تمام شدن باتری تلفن هوشمند خود در هنگام انجام کار‌های روزمره هستید، خرید شارژر همراه کربی می‌تواند این دغدغه شما را برطرف کند. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ به‌همین دلیل می‌توانید براساس نوع نیاز خود، بهترین مدل را خریداری کنید.

جالب است بدانید بسیاری از تجهیزات تولیدشده توسط این برند از قابلیت Quick Charge ۳ پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد تلفن هوشمند و سایر وسایل خود را سریع‌تر از حالت معمول شارژ کنید. در نظر داشته باشید که با خرید پاوربانک‌های تولیدشده توسط این برند، دیگر نگرانی از بابت خط و خش‌های ایجادشده روی بدنه نخواهید داشت؛ زیرا تمام محصولات با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد تولید می‌شوند.

نکات مهم خرید پاوربانک

در حال‌حاضر باتوجه‌به افزایش قیمت دلار، هزینه خرید شارژر‌های همراه به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است؛ به‌همین دلیل در هنگام خرید این محصولات باید موارد متعددی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین مدل موجود در بازار را خریداری کرد. در ادامه مقاله به برخی از نکات مهمی که در هنگام خرید این تجهیزات باید در نظر گرفته شود، اشاره می‌کنیم.

ظرفیت شارژر همراه

توجه به ظرفیت دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. شما باید تجهیزاتی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز‌های شما در طول روز باشد. درغیر این‌صورت ممکن است به‌دلیل تمام شدن شارژ گوشی هوشمند، تبلت و ... دچار مشکل شوید.

مقدار ولتاژ ورودی و خروجی

ازآنجایی‌که زمان یکی از ارزشمندترین دارایی‌های هر فردی است، شما باید در هنگام خرید پاوربانک، مقدار ولتاژ ورودی دستگاه را چک کنید. هرچه این میزان بیشتر باشد، ظرفیت باتری خریداری‌شده سریع‌تر پر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. از طرفی باید شدت جریان خروجی نیز بررسی شود؛ زیرا مدت زمان لازم برای پرشدن شارژ دستگاه هوشمندی که به این تجهیزات متصل است، ارتباط مستقیمی با این عدد دارد.

جمع‌بندی

بدون‌شک پاوربانک یکی از تجهیزات جانبی ضروری و پرکاربردی است که به کاربران تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به پریز برق، وسایل خود را شارژ کرده و از خاموشی آن‌ها جلوگیری کنند. در حال‌حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید این باتری‌های همراه می‌کنند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد؛ به‌همین دلیل ممکن است هنگام خرید پاوربانک دچار سردرگمی شوید. از این‌رو در این مقاله، ۵ برند شناخته‌شده که تولیدات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند، به شما معرفی کردیم. علاوه‌بر این، به نکاتی که در هنگام تهیه این محصول باید به آن‌ها توجه شود، اشاره شد تا بتوانید بهترین مدلی که نیاز شما را برطرف می‌کند، انتخاب کنید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم