Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پیرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:در حال حاضر 59 پایگاه جاده‌ای و شهری، یک پایگاه هوایی و یا واحد اورژانس موتوری در استان فعال است.

وی از برقراری ۴۵ هزار و ۶۱۴ مورد ارتباط تلفنی با مراکز پیام اورژانس 115 در کردستان طی یک ماه اخیر خبر داد و افزود: از این تعداد ۶ هزار ۲۶۰ مورد آن منجر به اعزام آمبولانس و انجام مأموریت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کردستان گفت: از  تعداد مأموریت انجام شده 787 مورد مربوط به حوادث ترافیکی، 505 مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و بقیه موارد به سایر موارد از جمله بیماری‌ها بوده است.

پیرا در ادامه تصریح کرد: طی مأموریت‌های انجام شده ۲ هزار و ۵۳۴  مددجو به بیمارستان‌های استان اعزام شده‌اند که از این تعداد 725 مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی است.

وی در پایان ادعان کرد: ۳۱۴ مورد از این مأموریت‌ها نیز مربوط به بیماران قلبی، ۶۳۳ مورد تنفسی و ۱۶ مورد اورژانس زنان بوده است.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان دانشگاه علوم پزشکی اورژانس تماس کردستانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند