Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:59:18 GMT

اخراج 32 هزار نفر از «والت دیزنی»

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۵۷۴

اخراج 32 هزار نفر از «والت دیزنی»

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت والت دیزنی اعلام کرد حدود 32 هزار کارگر خود را اخراج خواهد کرد که بیشتر این افراد از کارکنان پارک های موضوعی خواهند بود؛ این رقم بیش از 28 هزار نفری است که در ماه سپتامبر اعلام کرده بود زیرا این شرکت با کاهش مشتری هایش به علت همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام والت دیزنی، این تعدیل نیرو در نیمه نخست سال 2021 صورت می گیرد.

اوایل ماه جاری، دیزنی اعلام کرده بود کارگران اضافی در پارک های موضوعی در کالیفرنیای جنوبی را به علت عدم قطعیت در مورد زمان دریافت اجازه بازگشایی پارک ها از سوی دولت، به مرخصی اجباری می فرستد.

پارک های موضوعی دیزنی در فلوریدا و آنهایی که خارج از آمریکا هستند، اوایل امسال بازگشایی شدند اما فاصله گذاری های اجتماعی و انجام واکسن کرونا و استفاده از ماسک در آنها به شدت در آنها اعمال می شود.

در اواخر ماه گذشته زمانی که فرانسه محدودیت های قرنطینگی جدید برای مقابله با موج دوم شیوع کرونا اعمال کرد، دیزنی لند پاریس دوباره تعطیل شد.

اما پارک های موضوعی این شرکت در شانگهای، هنگ کنگ و توکیو همچنان باز است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا شیوع قرنطینه والت دیزنی پارک های موضوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، شش محصول شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی خیرالدین مشاور وزیر علوم رونمایی شد.

این شش محصول فناورانه شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابرجاذب پالاسیل (گرید روغن)، هواساز دومرحله ای، گالینگور سنتی و مینی بوس بین شهری هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از محصولات فناورانه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با پژوهشگران و فناوران استان سمنان گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6081972

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند