Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@19:20:42 GMT

چه کسی تابوت مارادونا را حمل کرد؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۵۸۴

چه کسی تابوت مارادونا را حمل کرد؟

به گزارش تابناک، پیکر دیگو مارادونا اسطوره بزرگ فوتبال دنیا که به شکلی ناگهانی از دنیا رفت سرانجام در آرامگاه ابدی او به خاک سپرده شد. تابوت حاوی پیکر مارادونا که برای خداحافظی دوست‌دارانش با او مدتی در کاخ ریاست جمهوری بوئنس آیرس قرار گرفته بود سرانجام توسط اعضای خانواده او به سمت گورستان بلا ویستا حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر دیگو در گورستانی به خاک سپرده شد که مادر و پدرش هم در آن دفن شده اند. اما تابوت دیگو توسط چه کسانی به سمت آرامگاه ابدی او حمل شد؟

در خط اول حمل کنندگان تابوت دیگو، گیرمو کوپولا و هرنان لوپز مارادونا برادزاده دیگو حضور داشتند.

در پشت این دو نفر یانا یکی از دختران دیگو حضور داشت و در سوی دیگر هم لالو مارادونا برادر او زیر تابوت پدرش را گرفته بود. در پشت این دو نفر دالما دختر دیگو و آندرس کالدارلی همسر دالما دیده می‌شدند. در آن سوی تابوت، پشت سر یانا، جیانینا یکی دیگر از دختران دیگو دیده می‌شد. ال پولو دوست قدیمی دیگو هم در کنار تابوت او حضور داشت. گابریل اسپوزیتو همسر بئاتریز یکی از خواهران دیگو هم آخرین نفری بود که در کنار تابوت او حضور داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه دیگو مارادونا تشییع پیکر ستاره فوتبال محدودیت های کرونایی حسین دهقان کایلی مور گیلبرت دیگو آرماندو مارادونا جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف : خوابیدن در نوار غزه، مانند دراز کشیدن در تابوت است

سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.   به گزارش ایرنا، «جیمیس الدر» با اشاره به بمباران شبانه نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس در این منطقه از جمله در شهر رفح شد.   وی تصریح کرد: پس از تصویب قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد، امیدها درباره برقراری آتش بس در این منطقه زنده شده است.   سخنگوی یونیسف خاطرنشان کرد: بمباران شبانه غزه، این امیدها را نابود می کند. این در حالی است که کودکان غزه، امیدوارند این کابوس روزی به پایان برسد.   قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل متحد به تصویب رسید. این قطعنامه خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.   ۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، به آن رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.   آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود، اما این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و به این ترتیب بدلیل عدم مخالفت اعضای دائم شورای امنیت و بدون هیچ مخالفتی این قطعنامه به تصویب رسید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یونیسف : خوابیدن در نوار غزه، مانند دراز کشیدن در تابوت است
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • رمز و راز تابوت‌های مصریان باستان
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد