Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت صنعت، این ستاد مقرر ساخت تا در استان‌هایی که برای توزیع مرغ منجمد شرایط خاصی دارند، استانداران در کارگروه‌های استانی در زمینه قیمت عرضه مرغ منجمد تصمیم‌گیری کنند و تعدیل قیمت مربوطه هم به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شود.

 همچنین ستاد مزبور اختیار برنامه‌ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی (برای مصارف خانوار) را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارگروه‌های استانی تنظیم بازار با لحاظ شرایط استانی، سهمیه‌ها را اعلام و اقدام های لازم را انجام خواهند داد.

این تصمیم با توجه به افزایش شدید قیمت مرغ زنده و به تبع آن مرغ گرم در استان‌های مختلف کشور و در ارتباط با حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اتخاذ شد. 

ستاد تنظیم بازار همچنین در چارچوب مدیریت موثر جوجه‌ریزی (ماهیانه ۱۲۰ میلیون قطعه) و تامین مکفی گوشت مرغ ایام پایانی سال، مقرر ساخت معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اقدام های لازم را انجام دهد.

همچنین میزان نهاده‌های مورد نیاز برای دو دوره جوجه‌ریزی بررسی‌های لازم انجام و گزارش مربوطه به جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه شود.

به گزارش ایرنا، روزهای اخیر در بازار سراسر کشور قیمت هرکیلو گرم مرغ به بیش از ۳۵ هزارتومان رسیده، درحالی که ایران سال‌های گذشته با تولید سالانه بیش از دو میلیون تن گوشت مرغ نه تنها بازار داخلی خود را پوشش ‌داد، بلکه بخشی از مازاد تولید هم به کشورهای همسایه صادر شد.

براین اساس روزهای گذشته مقام های مسوول از افزایش عرضه روزانه مرغ منجمد در سراسر کشور به بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن برای تعدیل قیمت‌ها خبر دادند. 

علاوه براین روز گذشته معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور از چند روز گذشته روزانه نزدیک به ۳۰۰ تن مرغ گرم را با قیمت کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌کند که پایین‌تر از قیمت مصوب است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران اخبار کنکور تنظیم بازار مرغ منجمد گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار شب عید در کرمان

 باقری گفت:در آستانه سال نو و همینطور تقارن آن با ماه مبارک رمضان، دولت برای تنظیم بازار و حمایت از اقشار کم درآمد، کالا‌های اساسی را با قیمت مناسب‌تر در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

 وی افزود: ۶۵۱ تن برنج هندی ۱۰۰ تن برنج پاکستانی ۶۸۰ تن شکر خانوار ۱۵۰ تن شکر صنف از شرکت غله ۲۴۰ تن مرغ منجمد و ۷۰ تن گوشت قرمزمنجمد در مراکز توزیع خواهند شد.

وی بیان کرد: میزان تخصیص داده شده شکر بازارگاه نیز ۲ هزار و ۲۶۳ تن و خریداری شده آن نیز یک‌هزار و ۷۶۸ تن است.

باقری اظهار کرد: از فردا و در ۱۱۱ غرفه تنظیم بازار، سیب درختی و پرتقال نیز عرضه می‌شود که میزان آن ۸۰۰ تن اعلام شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی پیش از این از توزیع گوشت منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرمان از یک ماه قبل خبر داده و قیمت آن را ۳۱۵ هزار تومان و عرضه گوشت گرم درجه یک گوساله را ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع میوه و گوشت تنظیم بازاری در لرستان
  • توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در میادین استان تهران
  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • توزیع ۵۰ تن میوه تنظیم بازار در گچساران
  • ۵۰ تن مرغ منجمد در بازار ایلام توزیع می‌شود
  • آغاز فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار شب عید در کرمان
  • توزیع ۹ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در بردسکن
  • توزیع ۹ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در بردسکن
  • نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران
  • اقلام اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است