Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارائه فهرست ۵۰ موسسه متخلف در بورس به دادستانی تهران به منظور برخورد قضایی، علی القاصی دادستان تهران اعلام کرد که تاکنون گزارشی از تخلفات و معرفی موسسات متخلف به دادستانی تهران ارائه و گزارش نشده است.

دادستان تهران افزود: جلسه مشترک دادستانی با این نماینده مجلس و بورس پیرامون بررسی وضعیت موجود و الزام اشخاص حقوقی به بازار گردانی در محل مجلس تشکیل شده است که تصمیم متخذه نیز با حضور نمایندگان دادستانی و سازمان بورس و نماینده مذکور در محل ساختمان بورس انجام شد و نتایج مثبتی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مقرر شد پیگیری‌های اولیه توسط سازمان بورس با دعوت مدیران اشخاص حقوقی جهت فعالیت و بازارگردانی انجام شود و نماینده دادستان و مجلس نیز صرفا جهت نظارت و تذکر در جلسه حضور داشته باشند.

دادستان تهران تصریح کرد: چنانچه به وظایف عمل نشود، جرائم احتمالی آن‌ها به دادسرا گزارش می‌شود، اما تاکنون موردی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید

دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران

ایجاد شعب خاص برای پرونده‌های بازار سرمایه راهگشا است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی تهران قوه قضاییه بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • روز سبز بورس تهران