Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان خلخال از افتتاح پروژه‌های سازندگی درمناطق محروم این منطقه در راستای رفع مشکلات مردم منطقه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرگرد پاسدار علی طاهری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال صبح امروز در حاشیه افتتاح منبع آب شرب روستای خداقلی قشلاق شهرستان خلخال اظهار داشت: همزمان با هفته مبارک بسیج، باهمکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)‌، پروژه ‌منبع آب شرب روستای خداقلی قشلاق با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان خلخال ، از ابتدای سال 1399 پروژه ترمیم ، بازسازی منبع آب شرب روستای خداقلی قشلاق را با همکاری اهالی محترم روستا آغاز کردیم که همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج این پروژه افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال با اشاره به اینکه اهالی روستای خداقلی قشلاق با مشکل تامین آب شرب و مورد نیاز خود مواجهه بودند افزود: طبق اقداماتی که در خصوص شناسایی روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان انجام داده ایم ، روستای خداقلی قشلاق یکی از روستاهای محروم این شهرستان است که با وجود جمعیت زیاد، با مشکلات زیادی از جمله تامین آب شرب، پل، روبه‌رو بود که توانستیم با لطف و عنایت خداوند متعال و همکاری اهالی روستا‌، مشکل منبع آب شرب این روستا را در کم ترین مدت زمان برطرف کنیم.

پویش اهدای خون توسط جهادگران بسیج سازندگی کرمانشاه به راه افتاد1400 فرصت شغلی با پروژه‌های اشتغالزایی بسیج سازندگی در فارس ایجاد شد370 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

وی همچنین از اجرای دیگر پروژه‌های سازندگی در این روستا خبر داد و بیان کرد: احداث پل روستا  از دیگر اولویت های ما برای خدمت رسانی به مردم عزیز روستای خداقلی قشلاق می باشد که با احداث این پل امیدواریم بسیاری از مشکلات رفت و آمد این روستا بر طرف شود.

طاهری در پایان از زحمات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) و همکاری اهالی روستای خداقلی قشلاق قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی منبع آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تاکید برلزوم مطالعه و احیای روستای مدفون کندوان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد