Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها ـ معاون استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح دو هفته‌ای محدودیت های کرونایی گفت: از ۱۰ هزار واحد صنفی بازرسی شده، ۲۵۰ واحد تذکر کتبی و ۱۴۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پایش صورت گرفته شهرستان ری در وضعیت قرمز (پر خطر) قرار دارد و محدودیت‌های جدید کرونایی بر مبنای وضعیت شهرستان اعمال شده به نحوی که در سطح شهرستان تنها مشاغل گروه 1 مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعات ابتدایی اول آذرماه 12 اکیپ نظارتی در مرکز شهرستان و چندین اکیپ در بخش‌ها با محوریت بخشداران و با حضور بازرسی فرمانداری ری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت، شهرداری‌ها، اتاق اصناف و پلیس اماکن بازرسی از اصناف و مشاغل شهرها و روستاهای شهرستان ری را آغاز کردند و این روند بصورت مستمر تا زمان بازگشت شرایط عادی در سطح شهرستان ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: رویکرد اکیپ‌های نظارتی شهرستان ری تذکر لسانی به صنوف متخلف است اما در صورت عدم توجه واحد‌های صنفی متخلف به تذکرات بازرسین، با افراد متخلف برخورد قانونی و واحد صنفی مربوطه پلمپ می‌شود.

وی تصریح کرد: بیماری کرونا مشکلات اقتصادی فراوانی را برای مردم بویژه اصناف بوجود آورده است اما حفظ سلامت عمومی از مهمترین اولویت‌هاست و اعمال محدودیت فعالیت برای صنوف در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

متخلفین صنفی در بهارستان نقره‌داغ شدند/ بازداشت متخلفین فک پلمب واحدهای صنفی گروه‌های 3 و 42هزار واحد متخلف کرونایی در استان ایلام پلمب شد11 واحد صنفی خاطی محدودیت‌های کرونایی در نطنز پلمب شدند/برخورد جدی و قانونی با متخلفان

 

معاون استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته توسط اکیپ های نظارتی تاکنون بیش از 10 هزار واحد صنفی مورد رصد قرار گرفته که از این تعداد 250 واحد تذکر کتبی دریافت نمودند و 145 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنفی متخلف شهرستان ری واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان