Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حواشی مختلف لیست تیم ملی صحبت کرد.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتقاداتی که به لیست تیم ملی به دلیل دعوت نشدن چند ستاره از جمله وریا غفوری می‌شود، بیان کرد: در هر کجای دنیا و ایران وقتی لیست تیم ملی اعلام می‌شود، یک سری حامی و منتقد وجود دارد و باید به نظرات احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وقتی فردی سرمربی تیم ملی می‌شود، مسئولیت نتایج با او است و آن نیز بهترین نفرات را انتخاب کند، زیرا باید پاسخگوی نتایج باشد.

هاشمیان ادامه داد: یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر آلمان، توماس مولر است، اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود. خط دفاعی آلمان نیز مشکلات زیادی دارد، اما بواتنگ و هوملز در لیست سرمربی حضور ندارند. لوو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ تصمیم گرفت این سه بازیکن را دعوت نکند و هیچ کس هم به او فشاری وارد نکرد، زیرا چه خوب چه بد در آینده باید پاسخگوی نتایج خود باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: یک‌سری از بازیکنان تیم ملی ایران در دور اول و برخی دیگر در دور دوم شرکت کردند و باید به همه شانس داد تا توانایی خود را ارائه دهند. لیست تیم ملی تا زمان نهایی شدن تغییرات زیادی می‌کند.

هاشمیان گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی بازی کند و هر بازیکن حق خودش می‌داند که عضو تیم ملی باشد. تیم ملی همیشه بهترین نفرات را نمی‌خواهد، تیم‌ملی بازیکنانی را می‌خواهد که در کنار هم تیمی را تشکیل دهند. سال ۲۰۰۶ تیم ملی بهترین نفرات را داشت و جزو بهترین تیم تاریخ ایران بود، اما از لحاظ تیمی مشکلاتی به وجود آمد. سال ۲۰۱۴، اما بازیکنان تیم برای همدیگر در زمین بازی می‌کردند که خوب بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا و در نتیجه، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اطمینان دارد و گفت، علی‌رغم شکست 2-3 در بازی رفت، می توانند ورق را در زمین بارسا برگردانند.

وقتی از او در مورد فشار سنگین بازی امشب سوال شد، گفت: «فشار؟ اگر مربی تیمی به این بزرگی، با این مجموعه بازیکنان باشید، باید کاملاً با اتفاقاتی که می‌افتد سازگار باشید، آن را بپذیرید و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. 

هیچ فشاری روی من نیست، چه فشاری؟ فشار روی کسی است که باید شش یا هفت روز در هفته کار کند، ساعت 6 صبح از خواب بیدار شود و با این وجود مطمئن نیست شب چیزی برای خوردن خواهد داشت یا خیر. او همچنین حق ندارد مریض هم شود. من هر روز با لبخند کار می کنم و منابع متعدد، شاید بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم. کدام فشار؟»

دیگر خبرها

  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!