Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله نیروی دریایی سپاه، مجموعه دستگاه‌های دولتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد برای بهبود شرایط منطقه زاچ و داربست پای کار آمده‌اند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بشاگرد در خصوص منطقه اسکان سیل‌زدگان روستاهای زاچ و داربست، اظهار کرد: در روزهای اولیه که سیل‌زدگان در این منطقه مستقر شدند، شرایطی مناسبی وجود نداشته و نسبت به وضعیت فعلی‌‌ که درحال حاضر مشاهده می‌کنید، بسیار متفاوت بود، اما الحمدلله اکنون شرایط خوبی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث شهرک سرباز ولایت در زاچ و داربست به روایت تصویرعملیات اجرایی ساخت 154 واحد مسکونی در زاچ و داربست آغاز شدپیگیری تسنیم| بازدید نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس ازکمپ اسکان موقت روستای زاچ و داربست+فیلم

وی افزود: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه دستگاه‌ها و دوایر دولتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، برای بهبود شرایط این منطقه پای کار آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: همچنین جا دارد از تمام گروه‌های جهادی که به اینجا آمده‌اند تشکر و قدردانی کنیم، به ویژه گروه‌ جهادی بسیجی که از کرج به اینجا آمده و با وجود تمام مشکلات و گرمای هوای تابستان در کنار این مردم عزیز بودند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: به طور قطع این همدلی، وفاق و حضور مسئولانه همه عزیزان، می‌تواند الگویی برای روستاها و شهرهای دیگر کشورمان قرار بگیرد و با همین روحیه و عزم جدی مسئولان، کارهای بزرگی را می‌توانیم انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از گروه خیرین هیئت امام حسین(ع) و برادر عزیزم جناب سیدهاشم، تشکر و قدردانی می‌کنم که به این حرکت شتاب بخشیدند و با همت خود، کاری بسیار ارزنده‌ در جهت پیشرفت این پروژه انجام دادند.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: میثم رئیسی 

انتهای پیام/867/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زاچ و داربست دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • امام جمعه بندرعباس: وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش