Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:47:41 GMT

کاپیتان ریکانی در نقش اسلحه مرگبار نفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۷۷۱

کاپیتان نفت آبادان در یکی از بهترین فصول فوتبالی خود قرار‌ دارد و توانسته نقش اصلی موفقیت‌های این تیم در فصل جاری را به نام خود کند.

به گزارش “ورزش سه”، طالب ریکانی که فصل بیستم را با عنوان کاپیتان نفت آبادانی‌ها استارت زده، طی ۴ امتیازی که این تیم از آن خود کرده، نقش اصلی را داشته است.

 

وظیفه سخت ریکانی در اولین بازی فصل این تیم بود؛ جایی که با باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم نتوانست از بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده سود ببرد و با بازیکنانی جوان و ناشناخته مقابل پیکان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکانی اما با سود بردن از تجربه بالای خود و رهبری این تیم، در نهایت ضمن ثبت دو گل در این بازی زمینه ساز پیروزی بزرگ تیمش شود.

ریکانی اما در بازی دوم و مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی نتوانست مانع از شکست طلایی‌پوشان شود. کاپیتان نفت در سومین بازی فصل مقابل شهرخودرو بار دیگر با نمایشی قابل توجه در ترکیب  تیمش توانست باز هم زمینه ساز دستیابی به امتیاز شود.

 

ریکانی اینبار هم با گلزنی از روی نقطه پنالتی به سومین گل فصل خود رسید تا اکنون در جدول گلزنان رقیبی سرسخت برای گادوین منشا تبدیل شود. او البته بدشانس بود که حرکات فوق العاده‌اش در ثانیه‌های پایانی این بازی بعد از دریبل دو بازیکن حریف و جا گذاشتن میلاد فراهانی، منجر به گل برتری این تیم نشد.

 

با این حال هواداران نفت آبادان و سیروس پورموسوی امیدوارند با تداوم این درخشش از سوی کاپیتان طلایی‌پوشان و تلاش بیشتر دیگر بازیکنان، در دیدارهای آتی نیز منجر به کسب برای این تیم شده و آنها موفق به دستیابی به هدف خود در لیگ بیستم شوند.

 

 

صنعت نفت آبادان شهر خودرو طالب ریکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان شهر خودرو طالب ریکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب به سخت‌ترین شکل ‏ممکن موفق شد از حریف چمپیونشیپی خود، کاونتری، عبور کرده و ‏جواز صعود به فینال جام حذفی را به دست بیاورد. شیاطین سرخ که ‌‏3-0 جلو بودند در نیمه دوم این برتری را با تساوی 3-3 عوض کردند ‏تا در نهایت به لطف ضربات پنالتی از سد حریف ضعیف‌تر بگذرند. ‏

عملکرد ضعیف در بازی دیشب باعث شده فشارها بر اریک تن‌هاخ ‏بیش از پیش افزایش یابد. مطبوعات انگلیسی پر است از ‏گزارش‌هایی درباره قطعی بودن اخراج تن‌هاخ در تابستان پیش رو. ‏

بعد از بازی دیشب کاپیتان یونایتد مقابل رسانه‌ها قرار گرفت. ‏صحبت‌های او نشان داد که تن‌هاخ حالا دیگر حمایت رختکن را هم از ‏دست داده است. چرا که کاپیتان حاضر نشد مقابل رسانه‌ها علنا از ‏مربی‌اش دفاع کند تا آخرین سنگر هم برای تن‌هاخ فرو بریزد. ‏

برونو فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا موافق است که تن‌هاخ به ‏نشستن روی نیمکت یونایتد ادامه دهد گفت:" فکر کردن به این ‏مسائل کار ما نیست. ما مالکانی داریم که به این مسائل رسیدگی ‏می‌کنند. مدیران باشگاه هم کارشان را انجام می‌دهند. ما بازیکن‌ها ‏فقط درباره عملکرد در زمین فوتبال مسئولیم و وظیفه ما این است ‏که صد در صدمان را در زمین بگذاریم". ‏

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر