Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@05:45:22 GMT

قاچاقچی سوخت در اشکذر یزد نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۷۸۵

قاچاقچی سوخت در اشکذر یزد نقره داغ شد

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی یزد از محکومیت قاچاقچی سوخت در شهرستان اشکذر به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: متهم قصد انتقال ۳۲ هزار و ۱۱۷ لیتر نفت‌گاز قاچاق را داشت که توسط ماموران دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

علی اکبر مختاری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  پلیس آگاهی استان در حین گشت‌زنی در محور یزد – اشکذر به این تریلر نفتکش عبوری در جاده اصلی مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، وی ادامه داد: متهم به دلیل مباشرت در قاچاق فرآورده‌های نفتی و نداشتن هیچ‌گونه مجوزی، نقش او در کالای قاچاق مسلم بود.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی یزد با بیان اینکه برخورد با چنین تخلفاتی به صورت ویژه در دستور کار این اداره‌کل است اظهار کرد: این حکم طبق مقررات اجرا و جریمه به خزانه واریز شد.

یزد، نقش موثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، راه‌های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می‌کنند.

همچنین سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی یزد ۳۰ مهرماه امسال به ایرنا گفته بود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۴۶ هزار و ۶۳۵ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

سرهنگ محمدحسن کارگر با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مواد مکشوفه از استان‌های مختلف به سیستان و بلوچستان و به خارج از کشور داشتند افزود: مبارزه با قاچاقچیان سوخت جزو ماموریت‌های راهبردی نیروی انتطامی است که به خاطر موقعیت خاص استان که در چهار راه اصلی کشور قرار دارد با جدیت با همکاری مردم موضوع پیگیری می‌شود.ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد