Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:32:27 GMT

ترامپ باز هم رسانه‌ها را متهم کرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۷۸۷

ترامپ باز هم رسانه‌ها را متهم کرد

دونالد ترامپ امروز (جمعه) بار دیگر رسانه‌ها را به هدف قرار دادن عمدی‌ وی از طریق سانسور "پیامهای حقیقی اش" متهم کرد و خواستار حذف بخش ۲۳۰ قانون ارتباطات آمریکا شد که شامل مصونیت برای وبسایت‌هایی است که محتوای مربوط به شخص ثالث را منتشر می‌کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: من یک نشست خبری بسیار طولانی پس از تبریک عید شکرگزاری برای ارتش داشتم و یک بار دیگر فهمیدم که رسانه اخبار جعلی "پیام واقعی" چنین کنفرانس خبری را پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اصلی این بود که در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب صورت گرفته و من پیروز شدم!

وی همچنین یکبار دیگر مدعی شد که در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تقلب شده است.

این اظهارات درست چند ساعت پس از آن ایراد شد که ترامپ گفت اگر کالج الکترال پیروزی جو بایدن را تایید کند، از کاخ سفید خارج می‌شود.

ترامپ همچنین توئیتر را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که این رسانه اجتماعی "ترندهای" غلط درست می‌کند و علیه محافظه کارها تبعیض قایل می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین توئیت کرد: برای "اهداف امنیت ملی" بخش ۲۳۰ قانون ارتباطات بایستی به سرعت حذف شود.

بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا پیروز شد اما ترامپ در ابتدای امر به اداره خدمات عمومی دستور داده بود تا از روند رسمی انتقال به بایدن امتناع کند در عین اینکه شکست در انتخابات را هم نمی‌پذیرد.ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بایدن قمار کارتر را تکرار خواهد کرد؟
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ