Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی با انتشار گزارشی از عملکرد شش روزه پلیس در محدودیت های کرونایی از ارسال بیش از ۲۱۹ هزار پیامک به رانندگان خاطی و جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت های شبانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی با انتشار آمار عملکرد معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذرماه جاری تا ششم آذر به مدت شش روز را تشریح کرد که بر این اساس، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر نیرو در این طرح به کار گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ۱۹۴۸ نقطه نیروی های پلیس مستقر شده که ۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و۶۹۴ دستگاه خودرو در این مدت تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین پلیس در این شش روز، ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مرتبه از  صنوف مختلف بازدید کرده است و این در حالی است که به ۱۹۳هزار و ۷۰۱  صنف تذکر داده و تخلف آنها را صورت جلسه کرده است و نسبت به پلمب ۱۱هزار و ۹۴۱  واحد صنفی متخلف نیز اقدام کرده است.

براساس این گزارش، پلیس در این شش روز ۶۹۵هزار و ۱۲۹ تذکر لسانی به رانندگان خودرو داشته و ۲۷۹ هزار و ۱۲ خودرو را نیز عودت داده است.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است که پلیس در اعمال طرح محدودیت تردد شبانه ۵۱هزار و ۹۵۶خودرو را جریمه کرده اند.

این در حالی  است که پلیس در شش روز گذشته ۲۱۹هزار و ۷۹۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی شش روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز

ایسنا/البرز مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از تعطیلی یک واحد پذیرایی متخلف در جاده چالوس خبر داد.

حمید رضا کیوانفر روز سه‌شنبه هفتم فروردین اظهار کرد: در اجرای نظارت‌های نوروزی طی یک هفته گذشته بیش از ۲۰ مورد بازدید از مکان‌های اقامتی و پذیرایی در جاده کرج - چالوس به عمل آمد که چهار مورد آن ضمن اخطار کتبی منجر به نصب بنر شد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح تشدید بازدیدهای نظارتی گشت‌های تعزیرات حکومتی در ایام نوروز، یک واحد پذیرایی متخلف به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شد.

کیوانفر ضمن تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، یادآور شد: گردشگران می‌توانند درصورت مشاهده تخلف موارد را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز اطلاع دهند تا در اسرع وقت از سوی بازرسان مربوطه رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز تاکید کرد: اجرای طرح بررسی فعالیت مهمانپذیرها، مراکز اقامتی و هتل‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و با متخلفات برخورد می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک