Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:13:31 GMT

مراسم بدرقه سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۹۹۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید بهروز غلامی سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی تشییع و مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اهدا شاخه گل با این شهید وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5081724

منبع: مهر

کلیدواژه: مدافعان سلامت ویروس کرونا ایلام ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد

 مهدی زنگنهمعاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی و تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین، توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

 وی افزود: بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردین ماه، ۳۵ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند و بیش از ۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را شناسایی و معدوم سازی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۴۰ مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: جهت سنجش سلامت مواد غذایی در محل عرضه بیش از ۱۰ هزار سنجش، تعداد ۲۷۸ نمونه برداری از مواد غذایی جهت ارایه به آزمایشگاه و از وضعیت بهداشتی مساجد بیش از ۲ هزار بازدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه