Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنکینگ فیفا در نوامبر 2020 تاثیر مهمی روی آینده تیم های ملی کشورهای قاره اروپا دارد

رنکینگ فیفا در نوامبر 2020 منتشر شد؛ این رنکینگ برای کشورهای اروپایی بسیار حائز اهمیت است زیرا سیدبندی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا طبق آخرین رده بندی فیفا انجام شد و طبیعتا قرعه کشی این رقابت ها هم تحت تاثیر رده کنونی تیم های اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید:

سیدبندی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا

به گزارش طرفداری، در رنکینگ فیفا در ماه نوامبر، بلژیک همچنان اول دنیا و قاره اروپا است. در قاره اروپا ایتالیا بعد از چند سال بالاخره به جمع ده تیم برتر برگشت. در آسیا، ژاپن با قرارگیری در رده بیست و هفتم، صدرنشین قاره است و تیم ملی ایران پس از ژاپن با قرار گیری در رده بیست و نهم جهان، دومین تیم برتر آسیا است. در آمریکای جنوبی، برزیل بالاترین رده را دارد و سوم جهان است. در آفریقا هم سنگال بهترین رتبه را در این قاره دارد و بیستم دنیاست. در آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کاراییب، مکزیک با قرارگیری در رده نهم دنیا، صدرنشین این قاره است. رده بندی ده تیم برتر جهان به شرح زیر است:

بلژیک اول دنیا و اروپا است؛ مکزیک و ایتالیا نیز به جمع ده تیم برتر دنیا راه یافتند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رنکینگ فیفا قاره اروپا تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را اغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را اغاز کرد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران