Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا سالمی» روز جمعه در گفت وگو با  خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تامین شود پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های زنجیره ای ورود کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اظهارداشت: طی یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از روز شنبه مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد و  کمبودی در این زمینه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد.

به گفته وی، براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان می رسد.

 مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اکنون روزانه بین یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار تن مرغ گرم و منجمد به بازار سراسر کشور عرضه و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این روزانه بین ۶۰۰ تن مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ها در سراسر کشور توزیع می شد که نزدیک بین ۶۰ تا ۷۰  تن در داخل تهران توزیع می شد.

سالمی گفت: برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه ها در برنامه داریم تا توزیع مرغ گرم و منجمد را با نرخ های مصوب در فروشگاه های منتخب و صنوف محلات داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، طی دو  هفته اخیر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار سراسر کشور به علت کاهش جوجه ریزی در مهرماه امسال بین ۳۵ هزار تا ۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزارتن تخم مرغ در کشور تولید شد که بیش از ۴۱ هزار تن آن به کشورهای هدف صادر شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دفتر امور طیور طیور گوشت مرغ کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی طیور گوشت مرغ کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی طیور گوشت مرغ کاظم خاوازی اخبار کنکور مرغ گرم و منجمد استان تهران مرغ منجمد گوشت مرغ تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان