Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Poco یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چینی است که در چند سال اخیر توانسته با عرضه گوشی‌های با کیفیت سهم بسیار خوبی از بازار جهانی به خصوص کشور چین را به دست آورد. این شرکت به تازگی اعلام کرد قصد دارد گوشی جدید خود با نام Poco M3 را چند روز دیگر وارد بازار کند؛ به تازگی نیز چند تصویر از گوشی جدید پوکو در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهر این گوشی را به طور کامل نشان می‌‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد شرکت پوکو در ساخت آن از طراحی جدیدی بهره نبرده است اما محل قرارگیری لوگو این شرکت بسیار عجیب است. پوکو در این گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده کرده که به وسیله یک مستطیل بسیار بزرگ از بدنه گوشی جدا شده است و در کنار دوربین لوگو Poco به چشم می‌خورد.

مشخصات سخت افزاری گوشی poco M3

دوربین سه گانه موجود در این گوشی از یک فلش دوگانه بهره می‌برد که باعث می‌شود تصویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی با نهایت رنگ و درخشندگی باشد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به قرارگیری یک دوربین به صورت بریدگی در بالای صفحه نمایش آن اشاره کرد.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع LCD است که اندازه ۶.۵۳ اینچی دارد و از رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. پردازنده آن هم از نوع Qualcomm Snapdragon 662 است که نشان می‌دهد این گوشی در دسته بندی میان رده قرار می‌گیرد و از حافظه رم چهار گیگی بهره می‌برد. لنز اصلی در این گوشی کیفیتی ۴۸ مگاپیکسلی دارد و باتری تعبیه شده در آن با ۶ هزار میلی آمپر ساعت، توانایی شارژ با توان ۱۸ وات را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت Poco گوشی جدید poco

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر موبایل پیکسل ۹ پرو منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، دستگاه پیکسل ۹ پرو شرکت گوگل در سال ۲۰۲۴ سرو صدای زیادی ایجاد کرده است. به تازگی نیز تصاویر از آن منتشر شده که برخی مشخصات دستگاه را نشان می دهد.

تصاویر این دستگاه توسط یک منبع ناشناس در وب سایت Rozetked منتشر شده اند. تصاویر منتشر شده به دستگاه پیکسل ۹ پرو تعلق دارد که بین مدل پایه پیکسل ۹ ومدل بزرگتر پکسل ۹ پرو ایکس ال قرار دارد.

این عکس ها نشان دهنده تغییری بزرگ نسبت به رندرهای منتشر شده از دستگاه از جمله طراحی نوار دوربین پشت دستگاه است. پشت دستگاه به وضوح ۳ دوربین، یک فلاش ال ای دی و چیزی که حسگر دما به نظر می رسد، وجود دارد.

همچنین نمای پشت پیکسل ۹ پرو مات است. علاوه بر آنچه گفته شد پشت دستگاه یک پورت یو اس بی سی وجود دارد که در کنار آن بلندگو، میکروفون و قسمت قرار گرفتن سیمکارت نیز وجود دارد.

در بالای قاب دستگاه یک آنتن mmWave ۵G و در سمت راست دستگاه دکمه های تنظیم صوت و روشن وخاموش کردن دستگاه قرار گرفته اند. تصاویر پیکسل ۹ پرو صفحه بوت لودر گوشی را نشان می‌دهد که تأیید می‌کند که این مدل دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم است که افزایش قابل‌توجهی نسبت به رم ۱۲ گیگابایتی Pixel ۸ Pro است.

بوت لودر یک برنامه رایانه‌ای است که راه‌اندازی رایانه را انجام می دهد.

کد خبر 6083584 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)
  • موتورولا Edge 50 Ultra را با آخرین تراشه هوش مصنوعی Qualcomm معرفی کرد
  • کدام گوشی‌های سامسونگ را بخریم؟
  • تصاویر موبایل پیکسل ۹ پرو منتشر شد