Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:43:20 GMT

تنها آرزویم رفع مشکلات مردم و نیازمندان است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۱۲۳

تنها آرزویم رفع مشکلات مردم و نیازمندان است

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج؛ فریده محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با بیان اینکه کمک به هم‌نوع و رفع مشکلات اهالی مناطق محروم از آرزوهای دوران کودکی‌ام بود، اظهار کرد: بزرگترین و بالاترین آرزویم باز کردن گره از مشکلات مردم و واسطه‌گری کارهای خیر است چرا که هر زمانی مشکلی را حل کردم رحمت و لطف الهی را لمس کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه‌ از سال ۸۱ به‌عنوان بسیجی فعال فعالیت می‌کنم، افزود: از سال ۹۲ به‌عنوان فرمانده پایگاه روستای گوگ تپه با همکاری و هم یاری اعضای پایگاه در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنیم.

این عضو گروه‌های جهادی با بیان اینکه از زمان فعالیت با دل و جان برای رفع مشکلات مردم و همچنین فرهنگ‌سازی گام برداشته‌ام بیان کرد: براساس فعالیت‌های اخیر در جشنواره مالک اشتر به‌عنوان فرمانده برتر معرفی شدم.

محمدی ادامه داد: همکاری و شرکت دادن همه جانبه بسیجیان و اعضای شورای پایگاه هیأت امنای مسجد، ارتباط تنگاتنگ با سایر اقشار بسیج و ارگان‌های دولتی جهت رفع مشکلات و برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی، بصیرتی، سیاسی و علمی تعدادی از فعالیت‌های پایگاه خدیجه در روستای گل تپه است.

وی اضافه کرد: درکنار برگزاری کلاس‌های آموزشی اجرای مسابقات قرآنی، کتابخوانی، ورزشی و‌... را نیز همه ساله در دستور کار داریم.

فرمانده پایگاه حضرت خدیجه روستای گل تپه با اشاره به اینکه در کنار وظایف سازمانی همیشه تلاش کردم به عنوان یک بسیجی در کنار مردم و در دل مشکلات و مسائل آنان زندگی کنم تاکید کرد: هیچ‌وقت از پیگیری حل معظلات و مشکلات اهالی خسته نشدم و بارها برای مرتفع شدن مشکل روستا به شهرستان بیله سوار و ادارات مربوطه مراجعه کرده و تا حل مشکل پیگیر شدم.

محمدی به خاطره‌ای در مورد حل اختلاف یک زوج اشاره کرد و گفت: به خاطر دارم که صحبت‌، دیدارها و مشاورات چند روزه با دختری که قصد طلاق داشت منجر به حل اختلاف آنان شد و مادر همین خانم بعدها به سراغم آمد و بابت اینکه مشکل این زوج جوان را حل کرده‌ایم تشکر کرد و از خوشبختی و زندگی مناسب آنان برایم گفت، همین یک امر شور  شعفی در من ایجاد کرد که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم چرا که باعث رفع اختلاف یک خانواده شده بودم.

وی بیان کرد: از خداوند متعال خواسته‌ام تا عمر دارم بتوانم در راه کمک به مردم و رفع مشکلات آنان قدم بردارم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: لشکر سلیمانی ها وقف جشنواره زندگی روستا بسیجی نمونه رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز