Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: امروز دفاع روی تور آذرباتری عملکرد بسیار خوبی داشت و از ضعف روی تور تیم اردکان نهایت استفاده را کرده و تنها در ست اول امتیازات فراوانی را از دست داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ساسان خداپرست پس از کسب اولین برد لیگ برتری خود در هفته دوازدهم، اظهار داشت: تیم آذرباتری روند رو به رشدی را پس از بازی با سپاهان اصفهان تجربه کرد و در بازی با تیم مدعی سایپا نیز موفق به پیروزی در یکی از ست‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 80 درصد بازیکنان تیم آذرباتری از لیگ دسته یک به این بازی‌ها آمده و تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و از سوی دیگر از بازیکنان جوان و کم تجربه 16 و 17 ساله در این تیم استفاده می‌شود.

تیم آذرباتری ارومیه اولین برد خود در لیگ برتر را جشن گرفت/ طلسم ناکامی‌ها شکسته شداشک‌ها و شادی‌های ارومیه در لیگ برتر والیبال؛ از عملکرد مقتدرانه شهرداری تا استفاده از پاسور 16 ساله در آذرباتریلیگ برتر والیبال| نهمین شکست متوالی آذرباتری رقم خورد

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: تیم آذرباتری در بازی هفته گذشته، با وجود باخت سه بر دو مقابل هورسان رامسر، بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و امروز نیز دفاع روی تور آذرباتری عملکرد بسیار خوبی داشت و از ضعف روی تور اردکان نهایت استفاده را کرده و تنها در ست اول امتیازات فراوانی را از دست داد و شکست خورد.

وی بیان کرد: اگر اشتباهات ست نخست بازی نبود، این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع نماینده ارومیه پایان می‌گرفت و امروز در ست‌های دوم تا چهارم حاکم بر بازی بود و از سوی دیگر شاگردان«نفرزاده» نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما در بازی امروز مرتکب اشتباهات فراوان شدند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذرباتری ارومیه تیم آذرباتری لیگ برتر روی تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در آستانه صعود به فینال مسابقات قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال| گام نخست فولاد به‌سمت فینال

 

در نخستین دیدار این مرحله که روز گذشته برگزار شد، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا گام مهمی برای صعود به فینال برداشته باشند.

از ساعت 19 امروز (دوشنبه - ششم فروردین) دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در دومین و آخرین دیدار دور رفت این مرحله در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و شهدابی‌ها هم 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

ست نخست این مسابقه با دو امتیاز متوالی برای شهرداری ارومیه آغاز شد. شاگردان عبدالرضا علیزاده در تیم ارومیه در ادامه مسابقه نیز عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند به گونه‌ای که در امتیاز 17، شش امتیاز از حریف جلو افتادند. در این امتیاز سعید جواهری توانا از تیم شهداب سرویس را شروع کرد و پنج امتیاز متوالی برای یزدی‌ها به دست آمد. در نهایت جدال دو تیم در ست نخست 25 بر 22 به سود نماینده ارومیه به پایان رسید.

شهداب در ست دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در امتیاز یازدهم، پنج پوئن از شهرداری ارومیه پیش افتاد. بازیکنان ارومیه تلاش زیادی برای کاهش اختلاف امتیاز دو تیم کردند و تا حدودی هم موفق بودند، اما در نهایت ست دوم 25 بر 22 به سود شهداب به پایان رسید تا دو تیم از نظر ست شماری یک - یک برابر شوند.

شهداب در ابتدای ست سوم نیز دو پوئن متوالی به دست آورد تا بازیکنان حریف را از نظر روحی و روانی در فشار مضاعف قرار دهد. یزدی‌ها روند برتری خود را حفظ کردند و در امتیاز هشتم، چهار پوئن از شهرداری ارومیه پیش افتادند. شهرداری ارومیه در این ست 25 بر 18 مغلوب شهداب شد تا از نظر ست شماری 2 بر یک از حریف قدرتمند خود عقب بیفتد.

یزدی‌ها در ست چهارم نیز 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی 3 بر یک فاتح میدان شوند.

مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی سومین جدال دو تیم شهداب و ارومیه در لیگ برتر مردان سال 1402 بود که شهداب دبل پیروزی مقابل حریف به دست آورد.

تقابل محمدرضا حضرت‌پور از تیم شهداب و آرمان صالحی از تیم شهرداری ارومیه در پست لیبرو از جذابیت‌های این مسابقه بود که ملی‌پوشان درصدد اثبات توانایی‌های خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال ایران بودند.

همچنین جدال دو دریافت‌کننده قدرتی میثم صالحی (شهداب) و بابک فیاضی (ارومیه) از دیگر نکات جذاب این دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان بود.

حدود هزار و 500 نفر از علاقه‌مندان مرد و زن والیبال این مسابقه جذاب را در سالن فدراسیون والیبال نظاره‌گر بودند. میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس، محسن ترابی سرپرست دبیری، محمد ترکاشوند، بهروز عطایی و مسئولان دو باشگاه نیز از جایگاه ویژه شاهد عملکرد بازیکنان دو تیم شهداب و ارومیه بودند.

دیدار برگشت دو تیم شهداب و ارومیه ساعت 19 روز چهارشنبه هشتم فروردین برگزار می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی در صورت کسب دومین پیروزی، حریف برنده نهایی جدال پیکان و فولاد سیرجان خواهد شد.

تیم شهداب یزد در پایان مرحله مقدماتی رتبه سوم را با 17 برد و 52 امتیاز از آن خود کرد و شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی ایفاسرام اردکان را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال 1398 فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های 1400 و 1401 و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال 1402 دنبال هت‌تریک قهرمانی است.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب 9 برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با 14 پیروزی و 39 امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

این تیم در مرحله نخست پلی‌آف در سه مسابقه به مصاف طبیعت تیم دوم جدول رفت و با کسب دو پیروزی مقابل این تیم قدرتمند، ضمن شگفتی‌سازی حریف شهداب در مرحله نیمه نهایی شد.

تیم‌های شهداب و ارومیه در مرحله مقدماتی در دو دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در مسابقه رفت (29 آذر) نماینده ارومیه 3 بر 2 به پیروزی رسید و در دیدار برگشت (16 اسفند) شهداب 3 بر صفر فاتح میدان شد و نماینده یزد در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی دومین برد خود مقابل شهرداری ارومیه در لیگ برتر مردان سال 1402 را ثبت کرد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم فولاد سیرجان موفق به شکست پیکان شد و دو تیم از ساعت 19 فردا (سه‌شنبه - هفتم فروردین) در دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال