Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@13:59:16 GMT

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در کازرون

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۱۵۴

 فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از اجرای طرح نظارت و بازدید از واحد‌های صنفی پرخطر و پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف خبر داد. خبرگزاری میزان- اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اعلام خبر پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف اضافه کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، موضوع نظارت بر نحوه فعالیت تمام واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زراعتیان افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۵ واحد صنفی پرخطر با موضوع بیماری کرونا مورد بازدید قرار گرفته و تعداد ۱۷ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل‌های صادره اقدام به فعالیت می‌کردند، با همکاری بازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت پلمب شدند.   بیشتر بخوانید: پلمب واحد صنفی متخلف در شهرک غرب
فرمانده انتظامی کازرون خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند و با هرگونه قانون شکنی در این خصوص به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: کازرون پلمب واحد صنفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کازرون پلمب واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان