Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@00:01:59 GMT

شورای رقابت باید قیمت خودرو را کاهش دهد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۲۵۵

به گزارش صدای ایران مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: از آنجایی که خودروسازان دلیل افزایش قیمت خودرو در کارخانه را رشد نرخ ارز بیان کرده و مدعی بودند که از یک سو تولیدات آنها ۳۵ درصد ارزبری دارد و از سوی دیگر بهای مواد اولیه داخلی مانند ورق فولاد و... متناسب با ارز افزایش داشته و این امر موجب رشد هزینه تولید شده است، در حال حاضر که نرخ دلار در بازار کاهش یافته باید قیمت خودرو در کارخانه نیز متناسب با آن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شورای رقابت باید به موضوع کاهش قیمت خودرو در کارخانه متناسب با سقوط نرخ ارز ورود کند چراکه با افزایش نرخ ارز این شورا به خودروسازان مجوز داد هر سه ماه یکبار متناسب با رشد هزینه‌های تولید، خودرو را گران کنند.

@khabarfouri

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کاهش قیمت خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳، ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد که کاهش ۱۰ میلیونی داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است. هایما اس ۷ مدل ۱۴۰۳ نیز در بازار بازار ۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت هایما ۷ X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت ماشین هایما S ۷ هم امروز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷ میلیون تومان بود. همچنین قیمت هایما اس هشت در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع هایما در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳