Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خود یعنی Galaxy A۱۲ و Galaxy A۰۲s را معرفی می‌کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خود یعنی Galaxy A۱۲ و Galaxy A۰۲s را معرفی می کند، سامسونگ Galaxy A۱۲ جانشین Galaxy A۱۱ است که در مارس ۲۰۲۰ راه اندازی شد، در مورد Galaxy A۰۲s ، این گوشی هوشمند جانشین Galaxy A۰۱ است که در دسامبر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین نکات برجسته هر دو گوشی باتری‌های بزرگ و قیمت رقابتی آنها است که طبق گفته GSMArena ، هر دو گوشی هوشمند زیر ۲۰۰ یورو (۲۳۷ دلار) به بازار می آیند.



سامسونگ گلکسی A۱۲

این محصول دارای یک پردازنده هشت هسته ای Helio P۳۵ SoC با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز است. گوشی هوشمند Galaxy ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT HD + infinity-V با وضوح ۷۲۰ x ۱۵۶۰ پیکسل بهره می برد. در قسمت دوربین ، این دستگاه دارای تنظیم دوربین چهارگانه در پشت است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی است. پشتیبانی از فلش LED و HDR همراه با تنظیم دوربین وجود دارد و در قسمت جلویی ، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و گفت‌وگوی ویدیویی تعبیه شده است.

گوشی هوشمند Galaxy A۱۲ انرژی خود را از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات گرفته و با Android ۱۰ شروع به کار می کند. این گوشی هوشمند دارای یک سنسور اثر انگشت جانبی است و Samsung Galaxy A۱۲ در رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی A۱۲ Galaxy ۱۷۹ یورو (۲۱۲ دلار) و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) است.



سامسونگ گلکسی A۰۲s

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل بهره می برد و Galaxy A۰۲s مجهز به Qualcomm Snapdragon ۴۵۰ SoC با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و با گرافیک Adreno ۵۰۶ است. این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را با اسلات کارت microSD جفت می کند تا حافظه داخلی را تا ۱ ترابایت بتوان افزایش داد.

در بخش دوربین ، Galaxy A۰۲s با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین سه گانه را در پشت دستگاه ارائه می‌کند و برای سلفی و چت‌های ویدیویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی جدید سامسونگ با Android ۱۰ قابل اجرا است، این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می کند. Samsung Galaxy A۰۲s دارای گزینه های رنگی سیاه و سفید است و در فوریه ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود، همچنین این گوشی هوشمند با قیمت ۱۵۰ یورو (۱۷۷ دلار) در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش گوشي سامسونگ دوربین چهارگانه حسگر اثر انگشت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری اندروید 10 گوشی هوشمند یک دوربین دو گوشی Galaxy A۰۲s Galaxy A۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

برخی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ، به‌خصوصی از سری گلکسی S21، ظاهراً با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند و یک خط سبز نازک روی صفحه آن‌ها ظاهر می‌شود. علت دقیق این مشکل هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً به آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه‌شده برای این دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

گزارش‌های متعددی در مورد مشکل نمایشگر برخی از گوشی‌های قدیمی گلکسی سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. طبق گفته کاربران، این مشکل به‌صورت یک خط سبز باریک و عمودی روی نمایشگر دستگاه‌ها ظاهر می‌شود و به‌طور بالقوه عملکرد گوشی‌ها را مختل می‌کند. به نظر می‌رسد این مشکل در درجه اول بر گوشی‌های سری گلکسی S21 تاثیرگذار است و مدل‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و اس ۲۱ FE بیشتر به آن دچار شده‌اند.

نقص نمایشگر گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ

برخی از کاربران به‌طور تصادفی با این خط سبز مواجه شده‌اند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که پس از دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید یا هنگام استفاده سنگین از دستگاه‌ها مانند انجام بازی با آن مواجه شده‌اند.

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس، او بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی گلکسی S21 FE متوجه این مشکل شده است (تصویر زیر). کاربر دیگری نیز ادعا کرده که پس از نصب پچ ماه آوریل روی گلکسی S21 اولترا خود با آن مواجه شده است (تصویر بالا).

علت دقیق مشکل خط سبز نامشخص است. در حالی که ممکن است دلیل آن فقط یک نقص نرم‌افزاری باشد، اشکالات مربوط به نرم افزار معمولاً باید با راه‌اندازی مجدد یا بازگشت به تنظیمات کاخانه برطرف شوند. اما این واقعیت که مشکل مذکور همچنان برای برخی از کاربران وجود دارد، نشان می‌دهد که احتمالاً با یک نقص سخت‌افزاری مواجه هستیم.

یکی از دلایل احتمالی مشکل نمایشگر گوشی‌های سامسونگ می‌تواند اختلال در اتصال صفحه‌نمایش یا کابل انعطاف‌پذیر آن باشد. این اجزاء، نمایشگر را به برد اصلی دستگاه متصل می‌کنند و هر گونه آسیب یا نقص در آن‌ها می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد نمایشگر شود.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد