Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت و زورگیری تلفن همراه شهروندان در شهر کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.   
وی افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی به طور جد بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از چندین روز تلاش هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران مجرب پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و 2 سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. 
سردار جاویدان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان 25 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و 2 سواری پراید که از آنها در سرقت ها استفاده می شد کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به 43 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود. 
این مقام انتظامی اضافه کرد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و بلافاصله متواری می شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری 2 نفر مالخر در این رابطه،گفت: رسالت پلیس تامین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه راخدشه دار کنند هشدار داده می شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سرقت گوشی تلفن همراه پلیس آگاهی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه