Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام الدین شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار در ساوه با بیان اینکه اصلاح قانون شرایط کاندیداها در انتخابات شوراهای اسلامی، باعث کارایی بیشتر می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون طرح اصلاح قانون کاندیداها در انتخابات شورای اسلامی شهری و روستائی در شورای عالی استان‌ها تصویب و برای بررسی به کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که شوراهای اسلامی با آنچه در قانون مورد توجه است، فاصله زیادی دارد،  تصریح کرد:هم اکنون این مهم در کمیسیون تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
 نماینده مردم استان مرکزی در شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: امید آن می‌رود در این دوره از مجلس شورای اسلامی با موافقت اصلاح قانون شوراها و بازنگری انتخابات شوراها و شهردار شاهد ارتقای ارائه خدمت به مردم باشیم.
شهیدی پیرامون اجرای مدیریت یکپارچه شهری به منظور تقویت شوراهای اسلامی گفت: با تصویب این مهم در مجلس، روند خدمات دهی به مردم از سوی شرکت‌های خدمات رسان، آب، برق و گاز با مدیریت شهرداری تسهیل خواهد شد.
وی گفت: برای دستیابی به جایگاه واقعی شوراهای اسلامی باید طرح مدیریت یکپارچه شهری مصوب و اجرایی شود زیرا با تغییر یک تبصره جایگاه واقعی آن تغییر نخواهد کرد.
 نماینده مردم استان مرکزی در شورای عالی استان‌های کشور افزود: تضعیف برخی از ناهماهنگی‌ها، موازی کاری‌ها و تحمیل هزینه‌های گزاف با اجرای طرح یکپارچه شهری امکان پذیر است.
 رئیس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه با اشاره به جاده ارتباطی ساوه به نوبران (شاهراه ترانزیتی مرکز به چهار استان غرب کشور)  به طول 80 کیلومتر(گردنه دخان )، اظهار کرد: تردد بالای خودروهای سبک و سنگین از این محور به سمت همدان باعث وقوع سوانح رانندگی شده است.
شهیدی افزود: سال‌های متمادی از دو بانده شدن حدود 60 کیلومتر از شهر ساوه تا شهر نوبران که زیر سازی آن آماده و رها شده است زیرا  اجرای کامل آن نیازمند تامین اعتبارات ملی است.
وی اشتغال و زمین برای ساخت مسکن، برغم پتانسیل و ظرفیت‌های موجود را از دیگر موانع توسعه این شهر دانست و خاطر نشان کرد: زیر ساخت‌های مناسب در نوبران فراهم نیست تا جوانان جویای کار بتوانند از اشتغال پایدار بهره‌مند شوند.
شهیدی گفت: اختصاص زمین برای ساخت مسکن در نوبران منوط به شرایطی از جمله تاهل است که زمینه نارضایتی را در پی دارد که اصلاح آن می تواند روند توسعه شهری را تسهیل کند.
وی افزود: بسیاری از جوانان این شهرستان به امید ایجاد اشتغال خانه و کاشانه خود را رها کرده و در شهر نوبران ساکن هستند.
وی ادامه داد: دولت با اعطای تسهیلات زمینه اشتغال جوانان این خطه را فراهم کند و شهرک صنعتی این شهر نیز با حمایت دولت از سرمایه گذاران می‌تواند شاهد رونقی دوباره باشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه  با بیان اینکه اولویت شورای اسلامی و شهرداری نوبران در دوره پنجم، تمرکز بر تکمیل پروژه‌های ناتمام است، گفت: ساماندهی پارک مرکزی، درختکاری پارک 20 هکتاری پارک شهر، ساماندهی پارک شهدا، بهبود عبور و مرور، تکمیل ساختمان اداری مرکزی شهرداری، ایجاد جاده سلامت در اطراف سد خاکی جهت پیاده روی شهروندان به طول دو کیلومتر از جمله پروژه‌های در حال انجام این خطه است.
وی، عدم نبود اعتبار مناسب را مهم‌ترین معضل بر سر راه توسعه نوبران دانست و اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار پروژه‌های بزرگی مانند احداث پارک بزرگ 30 هکتاری با وجود دو سد خاکی در این شهر راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان مرکزی انتخابات قانون شوراهای اسلامی شورای اسلامی اصلاح قانون شهر نوبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است، در این راستا همراهی و همکاری خوبی در تصویب لوایح مربوطه از سوی شورا صورت گرفته است.

وی افزود: تسریع در انجام امورات مربوط به تملکات اراضی و اجرای طرح از جمله دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورا است که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار مرحوم چگینی، خاطرنشان کرد: ارتحال شهادت‌گونه این سرباز خدمت را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوئیم، همچنین در اسرع وقت ابعاد و و زوایای حادثه آتش‌سوزی در شورا و شهرداری قزوین بررسی خواهد شد.

فرمانی تصریح کرد: به منظور پیگیری مطالبات و رسیدن به حق و حقوق قانونی خانواده، این آتش‌نشان و شهید خدمت محسوب شدن ایشان مکاتباتی در سطح استان و کشور صورت گرفته است. در ضمن مدیریت شهری قزوین به مشاغل حساس از جمله آتش‌نشانان باید توجه کرده و جهت افزایش امکانات رفاهی و پرداخت بازار کار به این افراد برنامه‌ریزی کند.

وی با تقدیر از عملیات مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضعی در اسرائیل عنوان کرد: این اقدام در پاسخ به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه سیلی محکمی بود که باعث عبرت استکبار جهانی خواهد شد. امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از جهان باشیم.

کد خبر 744760

دیگر خبرها

  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو