Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:55:50 GMT

بارش‌های چهارمحال و بختیاری به ۷۰ میلیمتر رسید

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۵۲۷

بارش‌های چهارمحال و بختیاری به ۷۰ میلیمتر رسید

مهران چراغپور نافچی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میزان بارش در این مدت در میانگین بلند مدت ۸۸ میلیمتر بود، افزود: بارش‌های سال آبی در استان نسبت به میانگین بلند مدت ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: میزان بارندگی در این مدت در سال گذشته ۵۰ میلیمتر بود که میزان بارندگی امسال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغپور نافچی افزود: سامانه بارشی اخیر تا صبح روز جمعه ۴۶.۴ میلیمتر بارش و یک سانتیمتر برف در کوهرنگ، ۲.۷ میلیمتر بارش در شهرکرد، ۱۱.۵ میلیمتر بارش در لردگان، ۴.۴ میلیمتر بارش در بروجن، ۶.۸ میلیمتر در اردل، ۱۲.۱ میلیمتر بارش در فارسان، ۵.۶ میلیمتر بارش در بن، ۴.۵ میلیمتر بارش در سامان و ۱۵.۲ میلیمتر بارش در شلمزار را به‌ همراه داشته است.

وی اظهار داشت: موج جدید بارش برای روز شنبه و یکشنبه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، با ورود سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه تا اواخر روز یکشنبه در سطح استان بارش باران ، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف و کولاک برف ،رعد و برق ،وزش باد به نسبت شدید و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

وی گفت: دامنه فعالیت این سامانه غالب مناطق استان به ویژه نیمه ی غربی و جنوب استان (کوهرنگ، لردگان ، اردل ، خانمیرزا، فارسان و کیار) است و شدت بارش‌ها برای روز شنبه و یک شنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا چهارمحال وبختیاری بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا چهارمحال وبختیاری بارش باران سازمان هواشناسی اختصاصی ایرنا چهارمحال وبختیاری بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور میلیمتر بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براثر فعالیت سامانه بارشی اخیر از دوم تا سوم اردیبهشت ماه در ????بیستون: 13.7 میلیمتر ????کوزران،هرسین: 11.6 میلیمتر ????کرمانشاه: 10:8 میلیمتر ????گیلانغرب،سنقر: 10.5 میلیمتر ????جوانرود: 10.2 میلیمتر ????اسلام آباد غرب: 8.8 میلیمتر ????سرمست: 5 میلیمتر ????کرندغرب: 4.4 میلیمتر ????روانسر: 4.2 میلیمتر ????گهواره: 4 میلیمتر ????ثلا‌ث‌باباجانی: 0.2 میلیمتر باران باریده است .

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • وزش باد شدید
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری