Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:57:44 GMT

توزیع مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۵۳۴

توزیع مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب

شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب اقدام خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صمت، ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه‌ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی (صرفاً جهت مصارف خانوار) را به دبیرخانه کارگروه‌های استانی تنظیم بازار واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، کارگروه‌های استانی تنظیم بازار با لحاظ برش استانی، سهمیه‌ها را اعلام و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
این تصمیم با توجه به افزایش شدید قیمت مرغ زنده و به تبع آن مرغ گرم در استان‌های مختلف کشور و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اتخاذ شد.

در این ستاد مقرر شد تا در استان‌هایی که برای توزیع مرغ منجمد شرایط خاصی دارند، استانداران راسا در کارگروه‌های استانی در خصوص قیمت عرضه مرغ منجمد تصمیم‌گیری کرده و تعدیل قیمت مربوطه به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شود.

ستاد تنظیم بازار همچنین در راستای مدیریت مؤثر جوجه‌ریزی (ماهانه ۱۲۰ میلیون قطعه) و تأمین مکفی گوشت مرغ ایام پایانی سال، مقرر کرد معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اقدامات لازم را به عمل آورد.

در همین راستا، در خصوص میزان نهاده‌های مورد نیاز برای دو دوره جوجه‌ریزی بررسی‌های لازم انجام و گزارش مربوطه به جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ گوشت مرغ تنظیم بازار مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تمدید فرصت معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی مخاطبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: آمار قهرمانان پیشنهادی معرفی شده از سوی مخاطبان عمومی این رویداد بالغ بر ۲ هزار مورد است.

وی با مطلوب خواندن استقبال از این رویداد در سطوح مختلف، گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا تمامی الگوهای آموزش و پرورش کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا به نحو احسن به جامعه معرفی شوند.

منتشلو بر نحوه معرفی قهرمانان پیشنهادی نیز اشاره کرد و گفت: همه اقشار جامعه می‌توانند مشخصات الگوهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت استان را از طریق پرس‌لاین به آدرس معرفی نمایند.

دبیر ستاد رویداد «قهرمان مدرسه» در کردستان با بیان اینکه با پایان یافتن فرصت ثبت قهرمانان پیشنهادی، جلسات کارگروه‌های اجرایی این رویداد در شهرستان‌ها و مناطق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی پیشنهادها در کارگروه‌ها، ستاد استانی این رویداد قهرمانان واقعی را مشخص خواهند کرد.

منتشلو به گام پایانی این رویداد نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مختلف رسانه‌ای در آموزش و پرورش استان در سال اخیر، معرفی هنرمندانه قهرمانان مدارس از طریق سیمای مرکز کردستان و همچنین رسانه‌های ملی و استانی را در دستورکار این رویداد بیان کرد.

گفتنی است؛ فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده است.

کد خبر 6085053

دیگر خبرها

  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه