Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اقصی نخشی‌پور اظهار داشت: این افراد در ارتفاعات "پردانان" در منطقه‌ای بین سردشت ​​​​​​ و پیرانشهر گرفتار برف و کولاک شده و راه خود را گم کرده بودند که با کمک امدادگران نجات پیدا کردند. این افراد با تماس از طریق تلفن همراه مسئولان را از گرفتاری خود باخبر ساخته بودند، در این عملیات امدادی که چندین ساعت به طول انجامید، امدادگران نجات‌یافتگان را پس از ارائه خدمات و کمک‌های اولیه، اسکان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خوشبختانه همه افراد گرفتار شده در سلامت کامل هستند. در زمان شرایط جوی نامساعد نیاز است که کوهنوردان و مردم عادی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند تا گرفتار حوادث ناگوار به‌ویژه برف و کولاک نشوند.

بارش شدید برف از روز گذشته پنجشنبه ششم آذز در آذربایجان‌غربی آغاز شد و این استان را به طور کامل سفید پوش کرد که ارتفاع برف در برخی از مناطق کوهستانی و ارتفاعات به بیش از نیم متر نیز رسید. شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی در یک منطقه کوهستانی هم مرز با عراق واقع شده است.
 

کد خبر 568196 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج منطقه «دشت بازار» شب گذشته، یک دستگاه پراید به زیر پل سقوط و این خبر به مرکز امداد رسانی گزارش شد.

وی بیان داشت: گروه امداد و نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام و امدادگران پس از عملیات رهاسازی جان پنج سرنشین را نجات و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 6084423

دیگر خبرها

  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • تلاش ۵ ساعته برای نجات نوجوان اشنویه ای+فیلم