Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام تشکیلات خودگردان از آمادگی برای ازسرگیری روابط با دولت جدید آمریکا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطینی، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از وجود تماس‌هایی غیر مستقیم با تیم جو بایدن به منظور ازسرگیری روابط بین رام الله و واشنگتن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مالکی با بیان اینکه تشکیلات خودگردان آماده است تا روابط با دولت جدید آمریکا را ازسرگیرد، افزود ما به دولت جدید آمریکا خوش‌بین هستیم و دلایل کافی نیز برای ازسرگیری روابط با آن وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مالکی گفت که تشکیلات خودگردان خواستار برقراری تماس تلفنی با جو بایدن شده و اکنون منتظر تعیین زمان مناسب برای انجام این گفتگوی تلفنی است.

سفر قریب الوقوع ابومازن به یک کشور عربی

خاطر نشان می شود تشکیلات خودگردان طی روزهای اخیر بر خلاف تعهدات خود به گروههای فلسطینی برای تحقق آشتی ملی و دستیابی به یک راهبرد ملی منسجم برای مقابله با توطئه های پیش روی ملت فلسطین، نه تنها سفرای خود را به کشورهای سازشکار بحرین و امارات برگرداند، بلکه در کمال ناباوری، روابط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را ازسرگرفت تا ضربه بزرگی به تلاشها برای تحقق وحدت ملی فلسطینی بزند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوزف بایدن اخبار آمریکا اسرائیل ابومازن جوزف بایدن اخبار آمریکا اسرائیل ابومازن تشکیلات خودگردان ازسرگیری روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور