Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق پلیس بصره از تحرکات گسترده اطلاعاتی امارات و دیگر شیخ نشینان خلیج فارس در این استان که پایتخت اقتصادی عراق است، پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المورد نیوز، سرلشگر بازنشسته «جلیل خلف» رئیس سابق پلیس بصره از تحرکات دستگاه های اطلاعاتی امارات و برخی دیگر از شیخ نشینان در این استان پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در گفتگویی با یک رسانه عراقی بیان کرد: بصره همچنان شاهد نفوذ و تحرکات دستگاه اطلاعاتی امارات و دیگر شیخ نشینان خلیج فارس است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس سابق پلیس بصره در ادامه به فعالیت سابق و کنونی دستگاه‌های اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی خارجی به شدت در بصره فعال هستند و حتی دستگاه اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین و «محمد دحلان» در بصره فعالیت داشتند.

وی درباره دلایل این فعالیت گسترده اطلاعاتی خارجی تاکید کرد: استان بصره استانی غنی و پایتخت اقتصادی عراق است. هر دستگاه اطلاعاتی خارجی به دنبال تحقق اهداف مورد نظر خود در بصره است.

«جلیل خلف» رئیس سابق پلیس بصره همچنین پدیده قتل زنان را به سبب دخالت سرویس‌های اطلاعاتی خارجی دانست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عربستان سعودی اخبار عراق اخبار عربستان سعودی اطلاعاتی خارجی شیخ نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره