Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@13:14:25 GMT

برف و کولاک در محور‌های ۱۲ استان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۷۱۳

‍‍‍‍‍‍

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۲ استان و تردد روان در جاده‌ها خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضع جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور افزود: در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، کردستان و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در برخی از محور‌های استان‌های فارس، وچهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان نیز بارش باران اعلام شده است.

او از تردد روان در محور‌های شمالی چالوس، هراز، فیروز کوه، آزادراه تهران _ شمال و آزادراه قزوین _ رشت خبر داد و گفت: درمحور چالوس و آزادراه قزوین- رشت برف و باران و در محور‌های فیروزکوه و هراز باران می‌بارد.  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز بسته شد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران