Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:49:02 GMT

تغییر دیدگاه مردم نسبت به طلبه ها

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۷۴۵

تغییر دیدگاه مردم نسبت به طلبه ها

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی می‌گوید: با حضور طلبه ها در بیمارستان ها دیدگاه مردم نسبت به طلبه ها تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران در میزگرد خدمات گروه های جهادی در مقابله با بیماری کرونا گفت: حضور طلبه ها و خدمت رسانی بدون چشمداشت آن ها به بیماران کرونایی دیدگاه مردم را نسبت به روحانیون تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. غ6 دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع ایران نسبت به کشف گور های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه گفت: انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل‌عام و دفن دسته جمعی و پنهانی صدها نفر از بیماران، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در نوار غزه، موجب بهت و اندوه افکار عمومی جهان شده است.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای با تاکید بر حمایت حقوقِ بین‌الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ ژنو از مراکز  بیمارستانی و درمانی اعلام کرد: ارتکاب جنایت مزبور علاوه بر احراز مسئولیت رژیم اسرائیل و مسئولیت کیفری مرتکبین صهیونیستی آن، موجِد مسئولیت  بین‌المللی برای دولت های حامی شناخته شده این رژیم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جنایات مکرر، سازمان یافته و گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از مصادیق بارز  نسل‌کُشی و جنایت جنگی است و مقابله  با بی کیفری آمرین و مباشرین جنایت یادشده، بر عهده جامعه جهانی و مراجع بین‌المللی است.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این فاجعه هولناک، از دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس دوره‌ای شورای امنیت این سازمان و همه کشورها و اعضای مسئولیت پذیر در جامعه جهانی می‌خواهد که علاوه بر محکوم کردن آن، از ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای تعقیب و رسیدگی قضایی این جنایت و مجازات عاملین و آمرین آن  استفاده کنند .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • موضع ایران نسبت به کشف گور های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رئیسی : مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال