Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@14:41:29 GMT

انسداد محور باباکلان -گچساران تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۷۴۸

انسداد محور باباکلان -گچساران تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عبدالرسول حقیت‌خو از انسداد محور باباکلان - گچساران از عصر امروز خبر داد.

 وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و بارندگی‌های سیل‌آسا  در استان و شهرستان گچساران،  محورگچساران- باباکلان بی بی حکیمه  مسدود می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: بر اثر بارندگی‌های سیل آسا محور گچساران-  باباکلان، بی بی حکیمه به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی  ریزش کوه و پرتاب سنگ و طیغان رودخانه ((تنگ دربه))   از عصر امروز تا پایان بارندگی مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت خو  با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند می توانند در این مدت از جاده جایگزین  استفاده کنند.، افزود: برای تردد و عبور و مرور اهالی روستا و همچنین خودروها  مسیر فرعی جایگزین از محور دوگنبدان سد چمشیر، میشان یا باباکلان یا گچساران- سردشت- زیدون- بی بی حکیمه  به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر چهار اکیب راهداری در سطح جاده های این شهرستان فعال است.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: بارندگی سیل هواشناسی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود

رضا اکبری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده این مسیر بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران عرض کافی را برای تردد از این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۱۳۹۸ خسارت سنگینی دیده بود که از همان سال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ دهنه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است تا ایمنی این محور به سطح قابل‌قبول برسد.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات مدیریت بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: انتظار می‌رود با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • تشرف بیش از ۶ هزار زائر به بارگاه بی بی حکیمه (س)
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • انسداد محور قدیم خرم‌آباد پلدختر
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است