Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو مارادونا جونیور پسر اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل ابتلا به کرونا در مراسم خاکسپاری پدرش حاضر نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش بود که خبری شوکه کننده و باورنکردنی جهان فوتبال و حتی کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد؛ جایی که اعلام شد دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتین و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال در سن 60 سالگی و به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم خاکسپاری دیگو آرماندو مارادونا روز گذشته در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد؛ مراسمی که البته یک غایب مهم داشت و آن هم کسی نبود مگر پسر مارادونا یعنی دیگو مارادونا جونیور که حالا دلیل غیبت او در مراسم خاکسپاری پدرش مشخص شده است.

 

 

 

 

با نگاه به صفحه اینستاگرامی پسر مارادونا می‌توان متوجه شد که او در اوایل ماه نوامبر به کرونا مبتلا شده و به دلیل قوانین مربوط به قرنطینه نتوانسته در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند. مارادونا جونیور که به همراه همسرش به کرونا مبتلا شده بود، در تاریخ 5 نوامبر بعد از مثبت شدن تست کرونایش در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: "ما دارای برخی علائم هستیم و هرگز شرایط مان خوب نیست."

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین مراسم خاکسپاری پدرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه

دیگر خبری از خط دفاعی آهنین در تیم دیگو سیمئونه نیست.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم دیگو سیمئونه که به دفاع مستحکم خود شناخته می شود، این ماه ها بیشترین ضربه را از اشتباهات خط دفاعی می خورد. به نقل از اوپتا؛ اتلتی طی ۲۳ بازی خود در همه رقابت های سال ۲۰۲۴ تاکنون ۳۶ گل دریافت کرده است. در بین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی در همین مقطع فقط لوتون تاون، شفیلدیونایتد و سالرنیتانا گل های بیشتری نسبت به اتلتیکو مادرید دریافت کرده اند.

بدترین خطوط دفاعی در پنج لیگ معتبر اروپایی طی سال ۲۰۲۴

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم