Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:26:17 GMT

ملوان اولین پیروز لیگ برترفوتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۸۲۴

ملوان اولین پیروز لیگ برترفوتبال بانوان

امروز دو تیم سارگل بوشهر و ملوان انزلی به میزبانی تیم بوشهر به مصاف هم رفتند و ملوان دو بر یک تیم بوشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ۷ آذر ماه آغاز شد. دو تیم سارگل بوشهر و ملوان انزلی به میزبانی تیم بوشهر به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم ملوان بندر انزلی: زهرا موسی زاده، سپیده نزهتی، ساینا بالاجانی (مریم اباذری)، فاطمه نوری، افسانه اقبال، فاطمه رحیمی، هاجر شاه ملک پور (راضیه موسوی)، زهرا کمالی، صفورا جعفری، زهرا خندان و مینا هاشمی

ترکیب تیم سارگل بوشهر: فاطمه غلامی زاده، سکینه محمدی، فاطمه شجاعی، هانیه رحیمی، مهسا موسوی، کوثر ایزدپناه، محبوبه دهقان، زهرا طاهرنسب، ساحره پلنگیر، فاطمه دریس، فاطمه حسنی سلطانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران ملوان با هدایت معصومه جهانچی امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تیم سارگل بوشهر را با نتیجه دو بر یک با یک گل دیر هنگام شکست دادند.

در جریان بازی امروز، برای تیم ملوان صفورا جعفری در دقیقه ۲۲ و راضیه موسوی که به عنوان یک تعویض طلایی در نیمه دوم به میدان آمده بود در دقیقه ۸۹ توپ را وارد دروازه حریف کردند.

کوثر ایزدپناه از تیم سارگل بوشهر در دقیقه ۵۲ گل تساوی را به دختران شمالی زد اما در پایان نماینده بوشهر در خانه بدون امتیاز زمین را ترک کرد.

صفورا جعفری هافبک جدید ملوانی‌ها بعد از چند لیگ بازی در اصفهان، به دنبال ماجراجویی بیشتر به انزلی رفته است.

در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان انزلی، پالایش گاز ایلام و سارگل بوشهر تیم‌های حضور دارند.

کد خبر 457940

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان لیگ فوتبال بانوان فوتبال زنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر

نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر  با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ظهر امروز آیین رونمایی از نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در سالن اجتماعات اداره کل صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی (ره) بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

گفتنی است، در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند، رونمایی از این مجموعه انجام و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است