Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به مردم گفت: استانداری، فرمانداری ها و دیگر ادارات خدمات رسان شامل این تعطیلی نمی شود.

جانشین ستاد استانی گفت: بانک ها با رعایت سقف حضور باید به مردم خدمات رسانی کنند و بخش خصوصی و واحدهای تولیدی هم مشمول این تعطیلی نمی شوند و واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل ها همچنان دایر و فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد استانی با بیان اینکه این طرح تنها مشمول مناطق قرمز می شود، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان بندرعباس قرمز اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع علاوه بر اجرای همان محدودیت هایی که از ابتدای آذرماه در حال انجام هست این تعطیلی ادارات غیر ضرور هم اضافه شده است اما کارکنان ضروری ادارات بنا به تشخیص مدیران دستگاه ها در محل کار حاضر می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در هرمزگان تاکید کرد: ادارات مشمول این طرح، باید حداکثر کارکنان به جز کارکنان ضروری ادارات را از حضور در محل کار معاف کنند.

ناجی با اشاره به ضرورت امر تولید تاکید کرد: بخش عمرانی و تولیدی باید با قوت بر فعالیتهای خود ادامه دهد.

کد خبر 5081808

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ناجی استانداری هرمزگان ویروس کرونا تعطیلی ادارات ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید ورفع موانع وبه ویژه کمک به رشد اقتصادی در شرایط فعلی، وظیفه داریم دربخش‌های حقوقی وقضایی با حداکثر توان به مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه، نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد:نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و .. با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه حدود ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند که با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند و ۲۳۴ نیرو حفظ و با احیای ۸ واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • طرح جهش تولید در دیم‌زارها باید الگوی همه طرح‌های تولیدی باشد
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!