Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خانزادی در برنامه دستخط به تبیین و تحلیل دریانوردی در دریاهای بین المللی با ناوهای ساخت ایران می پردازد. وی همچنین از رزمایش مشترک با روسیه و چین می گوید و درباره نجات کشتی های تجاری آمریکایی مباحثی را در برنامه مطرح می کند.
همچنین تحلیل انتقال بنزین به ونزوئلا، ماجرای تلخ حادثه کشتی سانچی و...  از جمله موضوعاتی است که مخاطبان در این گفتگوی تلویزیونی شاهد آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستخط که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد، کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.
این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

انیمیشن در قاب آموزش

برنامه متحرک سازی با هدف آشنایی با مراحل  ساخت  پویانمایی از شبکه آموزش پخش می شود.

متحرک سازی در ۶۱ قسمت ۴۵ دقیقه ای و به تهیه کنندگی علیرضا میراحسنی امشب جمعه ۷ آذر ساعت ۱۵: ۲۲ با اجرای فرخ یکدانه روی آنتن شبکه آموزش می رود.

در این برنامه، استادان و کارشناسان بخش انیمیشن کشور به معرفی تکنیک ها و نرم افزارهای مختلف و کاربردی انیمیشن می پردازند. برنامه متحرک سازی هر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۵ : ۲۲ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد پورحسینی در شبکه نسیم

به پاس زحمات و نقش آفرینی های ماندگار هنرمند متعهد و ارزشمند کشورمان، برنامه خندوانه با حضور زنده یاد استاد پرویز پورحسینی شنبه ٨ آذر ساعت٢١:٣٠ از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

این حضور زنده یاد پورحسینی مربوط به فصل چهارم خندوانه است. پرویز پورحسینی بازیگر توانا و محبوب کشورمان، صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

میزبانی از رضا فیاضی در قرارِ پاییزی دست در دست شبکه دو

رضا فیاضی، جمعه ۷ آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری، مهمان برنامه دست در دست از شبکه دو سیما می‌شود. به همراه رضا فیاضی؛ بازیگر و هنرمند کشورمان، حاج رسول امین‌الرعایا نیز مهمان برنامه دست در دست است تا در فضایی پاییزی و صمیمانه با سلمان فرخنده به گفتگو درباره همدلی و هم‌نوع دوستی در شرایط امروز جامعه بپردازد.
حاج رسول امین‌الرعایا از یادگارهای دوران دفاع مقدس است که در گروهی جهادی به همراه خانواده و  دوستانش علاوه بر تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی مداوم و توزیع در مناطق کمتر برخوردار، مدیریت چندین کارگاه تولید ماسک، گان و ... همچنین ضدعفونی معابر را در دوران کرونا بر عهده دارد.
افزون بر این مخاطبان برنامه دست در دست پای قصه کسی می‌نشینند که علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده برای چند گرمخانه تهران، به تهیه غذا پرداخته و در بحث ازدواج و تهیه مسکن زوج‌های جوان بی‌بضاعت نیز فعال است.
گفتنی است  دست در دست تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، نصرالله مدقالچی، داود نماینده و... و. روایت‌گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.
دست در دست که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.
تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.
این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون اخبار کنکور برنامه دست دست در دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو