Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل هواشناسی استان کردستان از بارش یک متری برف در گردنه ژالانه واقع در مسیر راه ارتباطی سروآباد به اورامان تخت و ۸۰ سانتی‌متری در ارتفاعات بخش سرشیو سقز خبر داد. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به کردستان اظهار داشت: طبق بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، بارش باران و برف تا ساعت 10 امشب همچنان در کل نقاط استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اواخر امشب تا صبح روز شنبه بارش‌ها به‌صورت موقت قطع و هوای استان پایدار می‌شود، افزود: از ساعت 12 ظهر روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده هوای استان ناپایدار و بارش‌ها ادامه داشته و در این مدت بارش باران، در ارتفاعات و نیمه شمالی بارش برف و باران، احتمال رعد و برق به‌خصوص در نواحی غربی و جنوبی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه غلیظ پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: روز یکشنبه هفته آینده بارش باران در نواحی جنوبی استان همچون سروآباد، کامیاران، جنوب سنندج، قروه، دهگلان و بخشی از بیجار قابل ملاحضه و احتمال آبگرفتگی معابر، سیلاب در رودخانه و خسارت پیش‌بینی شده و باید مردم توجه کنند.

بارش برف در استان کردستان حادثه‌ساز شد/گرفتار شدن خودورها در ورودی شهر سقز /‌ برف راه ارتباطی 160 روستا را بستبارش برف راه 8 روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

وی از بارش یک متری برف در گردنه ژالانه واقع در مسیر راه ارتباطی سروآباد به اورامان تخت و 80 سانتی‌متری در ارتفاعات بخش سرشیو سقز خبر داد و خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته در سقز 430 میلی‌متر، گل‌تپه با 360 میلی‌متر، زرینه 100 میلی‌متر، بانه 90 میلی‌متر، دیواندره 80 میلی‌متر، هزارکانیان 60 میلی‌متر و بیجار 30 میلیمتر بارش برف به ثبت رسیده است.

صدیقی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته در گل‌تپه سقز 60 میلی‌متر، سقز 57 میلی‌متر، مریوان 48 میلی‌متر، بانه 48 میلی‌متر، سروآباد 24 میلی‌متر، دیواندره 19 میلی‌متر، زرینه 16 میلی‌متر، بیجار 15 میلی‌متر، دهگلان 10 میلی‌متر و قروه 3 میلی‌متر بارش باران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بارش باران میلی متر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فعالیت سامانه بارشی  برای دومین روز در مناطقی از استان ادامه دارد.

شدت بارش ها در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی/آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

بارندگی در راین و گلباف با بارش تگرگ همراه بود،مناطق مرتفع نیز شاهد نزول برف بهاری بود.

در راور بارش باران ابگرفتگی معابر و جاری شدن رودخانه های فصلی در کوهساران و شهرهجدک را درپی داشت، کمربندی راور هم به علت طغیان رودخانه برای ساعاتی یکطرفه شد.

جاده کوهبنان -زرند  نیز بر اثر بارندگی ها مسدود که  با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.

در شهداد و اندوهجرد نیز فعال شدن رودخانه فصلی  باعث مسدود شدن برخی راه های روستایی بر اثر سیلاب شد.  

در راین نیز بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر