Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:58:56 GMT

پیروزی بی دردسر دختران بلندقامت بهمن

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۹۸۶

پیروزی بی دردسر دختران بلندقامت بهمن

در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول تیم گروه بهمن در مقابل تیک گاز قرار گرفت و با نتیجه ۹۲ بر ۴۰ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۷ آذر ماه در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه اول در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، تیم گروه بهمن در برابر تیک گاز قرار گرفت و با نتیجه ۹۲ بر ۴۰ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه بهمن بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های دشوار خود در گروه یک، در مسابقه‌ای نسبتاً آسان در مقابل تیم گاز به میدان رفت و به پیروزی رسید.

در کوارتر نخست تیم بهمن با هدایت فریناز طائرپور با نتیجه ۱۸ بر ۶ به پیروزی رسید.

در کوارتر دوم دختران بهمن همچنان اجازه ندادند دختران گاز امتیازهای خود را دورقمی کنند و دو تیم با نتیجه ۱۴ بر ۸ زمین را ترک کردند.

درکوارتر سوم با اینکه تیم گاز برای انداختن توپ در سبد حریف تلاش کرد اما نتوانست بیش از ۱۳ امتیاز کسب کند و نتیجه را ۱۳ بر ۲۴ به تیم بهمن واگذار کرد.

در کوارتر چهارم شاگردان طائرپور با ۲۳پو ئن اختلاف و نتیجه ۱۳ بر ۳۶ پیروز مسابقه شد.

در بازی امروز تیم‌های گروه بهمن و گاز تهران، دلارام وکیلی از تیم بهمن با حضور ۳۶ دقیقه‌ای و کسب ۲۳ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کرد همچنین گلشید امیدیان دیگر بازیکن بهمن نیز دبل دبل کرد.

از تیم گاز کیژان شکری، با ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند و ۲ توپ ربایی، دبل دبل کرد همچنین ساجده ناخدا اصل هم ۱۳ امتیاز برای گاز به دست آورد.
 

کد خبر 457941

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بانوان بسکتبال تیم بسکتبال زنان بهمن بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیروزی رسید گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند