Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@10:45:05 GMT

توزیع گسترده مرغ در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۰۶۶

برای تنظیم بازار گوشت مرغ مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب اقدام کنند. ناطقان: به نقل از وزارت صمت، ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه‌ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی (صرفاً جهت مصارف خانوار) را به دبیرخانه کارگروه‌های استانی تنظیم بازار واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، کارگروه‌های استانی تنظیم بازار با لحاظ برش استانی، سهمیه‌ها را اعلام و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

این تصمیم با توجه به افزایش شدید قیمت مرغ زنده و به تبع آن مرغ گرم در استان‌های مختلف کشور و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اتخاذ شد.

توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب

همچنین در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب اقدام کنند.

در این ستاد مقرر شد تا در استان‌هایی که برای توزیع مرغ منجمد شرایط خاصی دارند، استانداران راسا در کارگروه‌های استانی در خصوص قیمت عرضه مرغ منجمد تصمیم‌گیری کرده و تعدیل قیمت مربوطه به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شود.

ستاد تنظیم بازار همچنین در راستای مدیریت مؤثر جوجه‌ریزی (ماهانه ۱۲۰ میلیون قطعه) و تأمین مکفی گوشت مرغ ایام پایانی سال، مقرر کرد معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اقدامات لازم را به عمل آورد.

در همین راستا، در خصوص میزان نهاده‌های مورد نیاز برای دو دوره جوجه‌ریزی بررسی‌های لازم انجام و گزارش مربوطه به جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه شود. منبع: مهر برچسب ها: توزیع گسترده ، مرغ ، مرغ منجمد ، سراسر کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توزیع گسترده مرغ مرغ منجمد سراسر کشور توزیع گسترده مرغ سراسر کشور تنظیم بازار مرغ منجمد گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود