Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:13:35 GMT

کمک به دانش‌آموزان و زوج‌های لامردی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۱۸۷

کمک به دانش‌آموزان و زوج‌های لامردی

رئیس جمعیت هلال احمر لامرد در گفتگو با فارس اظهارداشت: در چهار مرحله قبل نیز با کمک خیرین، بالغ بر ١٢٠ میلیون تومان بسته هاى حمایت غذایى در میان نیازمندان شهرستان لامرد توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده بود.

محمود قادری در این زمینه گفت: همزمان بافرا رسیدن هفته پر صلابت بسیج، گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر در راستای دست یابی به اهداف تعیین شده خود در حوزه فعالیت های جهادی، اقدام به تهیه جهیزیه و خرید گوشی هوشمند جهت خانواده های نیازمند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:در همین خصوص، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج با شناسایی دانش آموزان نیازمند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن آموزش از طریق فضای مجازی، ۳۵ عدد گوشی هوشمند هر کدام به مبلغ سه میلیون تومان تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر نیز در این باره گفت: همچنین در تامین جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند نیز هفت سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۴۵ میلیون تومان تهیه و در شهرهای گله دار، اسیر، اهل، چاه ورز، لامرد، در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

وى ادامه داد:این گروه جهادی همچنین در جدیدترین اطلاعیه خود از علاقمندان شرکت در زمینه های جهادی؛توزیع ماسک و مواد ضد عفونی بین خانواده های نیازمند، ضد عفونی مکان ها پر رفت و آمد به صورت مرتب، کمک به کادر درمان، ضد عفونی منازل افرادی که کرونا گرفتند، کمک به امورات روزمره خانواده ها بی که درگیر کرونا هستند و تهیه غذا برای خانواده هایی که در قرنطینه به سر می برند، دعوت به همکاری نموده است.

محمدی اضافه کرد: گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، اقدام به ضدعفونی و گندزدایی از منازل افرادی که درگیر بیماری کرونا شده اند، می نماید.

انتهای پیام/ن
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان گوشی هوشمند جمعیت هلال احمر آتش به اختیار گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه